توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 69661
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۲
دبیر استانی مجمع حضرت علی اصغر (ع) کرمانشاه:
همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه برگزار می‌شود
دبیر استانی مجمع حضرت علی اصغر (ع) استان کرمانشاه گفت: همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه برگزار می‌شود.
فرهاد دوستی با اشاره به برگزاری حضوری همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه، اظهار کرد: هم زمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه ۳۰ تیرماه مصادف با اولین جمعه ماه محرم در سالن ورزشی شهید بهشتی کرمانشاه واقع در استادیوم آزادی بلوار شهید بهشتی برگزار و در شبکه استانی به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی افزود: این مراسم همزمان با هشت هزار نقطه در سراسر ایران اسلامی و ۴۵ کشور جهان با سخنرانی حجت الاسلام محمدرسول کرمی و مرثیه خوانی بهمن جمیاری و سجاد عزیزی برگزار خواهد شد.

دبیر استانی مجمع حضرت علی اصغر (ع) استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه دروازه عتبات عالیات است و مردم استان همواره ارادت ویژه‌ای به اهل بیت دارند، تصریح کرد: مجمع حضرت علی اصغر (ع) استان کرمانشاه به منظور برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم آماده دریافت نذورات و کمک‌های مردمی است.

دوستی بیان کرد: هم استانی‌های می‌توانند نذورات خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۳۱۵۷۸۴۷ به نام مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) استان کرمانشاه واریز کنند.

دبیر مجمع حضرت علی اصغر (ع) کرمانشاه در پایان از ادارات و نهادهای فرهنگی که در برگزاری این همایش مساعدت کرده اند، تشکر کرد.
Share/Save/Bookmark