توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 58753
شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۳
برای مسافرت‌های خانوادگی، ون اجاره کنید
برای مسافرت‌های خانوادگی، ون اجاره کنید
اگر سفر جاده‌ای را دوست دارید ولی عادت به رانندگی در زمان طولانی ندارید، می‌توانید در بسیاری از مسافرت‌های گروهی و خانوادگی خود از خودروهای ون استفاده کنید تا از سفری خوش و دسته‌جمعی در کنار خانواده و دوستانتان لذت ببرید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بازارگاه، هزینه‌های مربوط به ون مناسب است و می‌توان با پرداخت مبلغ به‌صرفه‌تر ون مورد نظر خود را اجاره و در هزینه‌های سفر خود نیز صرفه‌جویی کنید.

ون تویوتا هایس یکی از پرطرفدارترین انواع خودرو ون است که بسیار مورد تقاضا قرار می‌گیرد. همچنین ون هیوندای و ون بنز که بیشتر برای مراسمات تشریفاتی کاربرد دارد. به‌طورکلی ون‌ها به دو دسته ون‌های سقف کوتاه و سقف بلند تقسیم می‌شوند که معمولاً ون‌های سقف بلند برای تشریفات استفاده می‌شود. ظرفیت ون‌های سقف کوتاه نهایتاً ۱۳ نفر است. در این نوع ون‌ها صندوق برای گذاشتن بار وجود ندارد و از فضای داخل برای گذاشتن بار و یا اینکه از باربند استفاده می‌شود. این ون از خودروهای محبوب برای سفر و گردشگری محسوب می‌شود. از ویژگی‌های این ون می‌توانیم به صندلی‌های راحت و نرم آن برای جابجایی‌های گروهی داخل شهری و خارج شهری اشاره کنیم.

برای اجاره ون دربستی کافی است به وبسایت بازار گاه مراجعه کنید و به صورت آنلاین ون مورد نظر خود را اجاره کنید.



سامانه بازار گاه bazargah.com جهت رفاه حال مسافران و کاربران خود خدمات آنلاین رزرو سرویس دربستی را به خدمات خود اضافه کرده است. به این ترتیب شما می‌توانید با مراجعه به این سایت ون دربستی خود را اجاره کنید. اجاره ون دربستی در بازار گاه بسیار راحت است و تنها با چند کلیک شما می‌توانید با واردکردن اطلاعات خواسته‌شده مانند نوع و تعداد ناوگان و تاریخ و ساعت رفت و برگشت ون مورد نظر خود را درخواست دهید.

کرایه ون دربستی به نوع خودرو، زمان، مکان و مسیر سرویس بستگی دارد. پس از درخواست شما این موارد از سمت شرکت‌های مسافربری ارائه‌دهنده بررسی می‌شود و مناسب‌ترین سرویس‌ها به شما ارائه می‌شود.

شما با مشاهده لیست پیشنهادهای ارائه‌شده و در نظر گرفتن امکانات و مزایای هر سرویس می‌توانید بهترین، مناسب‌ترین و به‌صرفه‌ترین خودروی ون را انتخاب کنید. در مرحله نهایی شما با پرداخت بخشی از مبلغ کل سرویس، معرفی‌نامه‌ای از سمت سایت بازار گاه دریافت می‌کنید. پس از آن کافی است برای عقد قرارداد با در دست داشتن معرفی‌نامه به شرکت مسافربری مربوطه مراجعه کنید.

سایت بازار گاه جامع‌ترین سامانه خرید بلیط و دربستی در کشور، به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات و مشکلات احتمالی شما می‌باشد.
Share/Save/Bookmark