توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 46909
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳
توصيه سخنگوي کميسيون امنيت ملي به "سفراي پارتي شبانه برو"!
نقوي حسيني با اشاره به سرو مشروبات الکلي در برخي سفارتخانه ها گفت: چنانچه آثار اين اقدامات در خارج از سفارتخانه پديدار شود قابل پيگيري، بررسي و رسيدگي است.
توصيه سخنگوي کميسيون امنيت ملي به "سفراي پارتي شبانه برو"!
به گزارش خط نیوز به نقل از میزان، سيد حسين نقوي حسيني با بيان اينکه پارتي هاي شبانه سفرا هم در داخل سفارتخانه ها و هم خارج آنجا برگزار مي شود اظهار داشت: اقداماتي که داخل سفارتخانه انجام مي شود چون خاک آن کشور محسوب مي شود به خود آن کشور مربوط مي شود اما اگر اقداماتي در داخل سفارتخانه انجام شود و آثار آن به بيرون منتقل شود و اثر آن اقدام در بيرون تاثيرگذار باشد قطعا آن اقدام قابل پيگيري، بررسي و رسيدگي است.

سخنگوي کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به سرو مشروبات الکلي در برخي از اين پارتي هاي شبانه اظهار داشت: چنانچه آنها با حالت مستي به خيابان بيايند و آثار آن در خيابان به جاي بگذارند و براي شهروندان مشکل ايجاد کنند و يا باعث تصادف و راه بندان شوند قطعا بايد نسبت به آثار خروجي آن اقدام لازم صورت بگيرد.

وي افزود: هر اقدامي از سوي سفرا و ديپلمات هاي کشورهاي خارجي که در کشورمان مهمان ما هستند و ما ميزبان آنها محسوب مي شويم در خارج از سفارتخانه بايد در چهارچوب قوانين و مقررات جمهوري اسلامي باشند و همه ديپلمات ها و ميهمان هاي ديپلماسي ما بايد شئونات جامعه اسلامي را رعايت کنند.

نقوي حسيني با اشاره به برگزاري ميهماني هاي خارج از شئونات اسلامي از سوي سفرا برخي کشورها تاکيد کرد: هر گونه پارتي، نشست شبانه يا محفلي که برخلاف شئونات ديني و مقررات جمهوري اسلامي ايران باشد قطعا جرم است و فرقي نمي کند که مجرم ايراني يا خارجي باشد.

براساس گزارش ميزان، اوايل مرداد امسال بود که ضابطان در اقدامي پيش­گيرانه خانه­ اي را که براي برگزاري مجلس مختلط و براي فساد براي برخي ديپلمات‌هاي کشورهاي خارجي و برخي افراد داخلي مرتبط مهيا شده بود را کشف کردند.

عباس جعفري دولت ­آبادي دادستان عمومي و انقلاب تهران روز يکشنبه دهم مرداد ماه در ششمين نشست دادستاني تهران در امر زندان­ها طي سال جاري، با اعلام اين که از منزل مذکور چهار هزار ليتر مشروب الکلي کشف شده است، اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب در مورد فساد و فحشا سازمان­ يافته عمل مي ­کنند و اين اقدام ضابطان، از آن جهت که پيشگيرانه بوده و نشان از اشراف دستگاه ­هاي اطلاعاتي و ضابطان بر امور شهر دارد، قابل تقدير است.

دادستان تهران در تاريخ دهم مرداد ماه، افزود: طي دو ماه گذشته اين دومين خانه­ اي است که با برخي ديپلمات‌هاي خارجي در تهران و عوامل ايراني در ارتباط بودند، در تهران کشف شده و اين شيوه پيش­گيرانه بايد ادامه يابد تا تمام مراکز مهيا براي فساد شامل باغ‌ها، تالارها و اماکن معد براي فساد در اشراف اطلاعاتي ضابطان قرار گيرد.
Share/Save/Bookmark