توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 72090
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۳
وعده صادق دو، آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی
وعده صادق دو، آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی
به گزارش هط نیوز
دکترجهانبخش زنگنه تبارعضوبسیج اساتیدوهادی سیاسی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، در نشست بصیرتی انتظامی شهرستان کرمانشاه باموضوع "جهاد تبیین، پلیس هوشمند، پلیس مقتدر،پلیس ولایتمدار وآخرین تحولات منطقه"سخنرانی کرد.
مدیرهسته گزینش استانداری، ضمن تبریک بمناسبت عملیات موفقیت آمیز وغرور آفرین وعده صادق دو وهفته نیروی انتظامی، به بیان اهمیت اهمیت و جایگاه و کاربرد "جهاد تبیین"، گفت: قدم اول در "جهاد تبیین" ، تبیین ولایت است، اگر ولایت،تبیین شد دیگر مباحث و موضوعات ما از جمله دفاع مقدس، جبهه مقاومت، بیداری اسلامی و دیگر موضوعات، به راحتی تبیین خواهد شد.
وی به افتخارات نظام اسلامی، به عنوان پرچمدار اسلام ناب محمدی و بعد از صدها سال حکومت ننگین پادشاهی در این سرزمین اشاره کردوگفت: از۳/۵ میلیون کیلومترمربع وسعت ایران پهناور، درزمان پادشاهان، تا سال ۱۳۵۷میزان ۱/۶میلیون کیلومتر مربع از آن باقی مانده بود اما در هشت سال جنگ تحمیلی ،یک وجب از آن کم نشدواین از افتخارات مدیریت ولی معظم فقیه است.
لذا می توان گفت پادشاهان ایران،مدیر واگذاری اراضی به متقاضیان بیگانه حتی بدون درگیری بودند.
زنگنه تبار، به شاخص‌ها و ویژگی‌های کارگزاران درسیره نبوی و امامین انقلاب اشاره کرد و گفت: باید ملاک عمل و ارزیابی ما از همه کارگزاران چه کارگزاران انتخابی و چه انتصابی، همین شاخص‌ها باشد تاشایسته سالاری تحقق یابدو به همه اهداف نظام اسلامی برسیم.
وی ضمن ارائه تعریفی از پلیس هوشمند، در رابطه با الگوهای پلیس هوشمند، شانزده شاخص مهم در حوزه‌های فناوری، ساختار، فرایند و کارکنان را بیان کرد.
زنگنه تبار در ادامه گفت: پلیس نماد اقتدار و امنیت در کشور است و زمانی که پلیس مقتدرِ انقلابی و توانمند ما در کمتر از ۲۴ ساعت فرد مجرمی را مثل یک قاتل، یک متجاوز به نوامیس، یک شرور را بازداشت و تحویل مراجع قضایی می د هد، مو جی از امید در کشور ایجاد می‌شود.
وی گفت: افتخار پلیس ما این است که در کنار تخصص‌های فنی و کاری خود معتقد به مبانی فکری نظام اسلامی، مأنوس با قرآن، پایبند به ارزش‌های الهی، امانت دار، مسئولیت پذیر، اهل دعا و توسل، پاکدست، پاکدامن و ولایت مدار است و این افتخارات را در کارنامه خود دارد.
وی گفت: بر همه ما تکلیف است که در "جهاد تبیین" تمام توان خود را بگذاریم برادران و خواهران پلیس در تبیین اهمیت و جایگاه پلیس، دستاوردهای این نیروی کارآمدو مخلص نظام اسلامی و امید آفرینی تلاش کنند تا همه مردم در جریان تمام خدمات و رشادت‌های این قشر خدمتگزار قرار بگیرند.
هادی سیاسی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در مورد عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ گفت: این عملیات بنا به دلایلی از جمله خویشتن داری، با تاخیر انجام شد و بعضی ها فرصت را برای القای ناامیدی در جامعه مناسب دیدند واظهار نظرهایی کردند، اما به لطف خدا این عملیات با پیچیدگی بیشتروبا موشکهایی پیشرفته تراز آنچه که در عملیات وعده صادق یک بکاررفت و با موفقیت کامل انجام شدکه در تحلیل کارشناسان واندیشکده های غربی هم به آن اشاره شد، اما تجربه مهمی برای همه سیاستمداران و مسئولین مرتبط کسب شد که هیچگاه و در هیچ شرایطی به بزرگترین دشمن قسم خورده اسلام یعنی آمریکای جهانخوار اعتماد نکنند، هرچند امامین انقلاب در ۴۵ سال اخیر مکرر این مهم رو گوشزد کرده بودند اماهمانطور که رئیس جمهورمحترم ورئیس محترم ستادکل نیروهای مسلح گفتند، شیطان بزرگ آمریکا، این بار با وعده برقراری آتش بس در غزه این عملیات بزرگ را به تاخیر انداخت و رژیم صهیونیستی از این فرصت، نهایت سوء استفاده را کرد و سید حسن نصرالله و سردار رشید اسلام نیلفروشان وجمعی از فرماندهان حزب الله را به شهادت رساند، اما همانطور که امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرمودند، ساختار محکم حزب الله آسیبی نخواهد دید و ان شاءالله به زودی دبیرکل و فرماندهان حزب الله جایگزین خواهند شدوباعزم پولادین مسیر عزتمند خود را ادامه خواهدداد. و شاهد خارج شدن این غده سرطانی از پیکره جهان اسلام خواهیم بود و رژیم صهیونیستی به فضل الهی نابود خواهد شد و پایان آمریکا در غرب آسیاکه حضور شومش منشاء تمام مشکلات است، راهم جشن خواهیم گرفت.
Share/Save/Bookmark