توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 69265
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۱
مدیرکل ورزش و جوانان استان:
تنبلی و سستی هیچ رئیس هیاتی را نمی‌پذیرم
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از روسای هیات‌های ورزشی استان خواست تا بیشتر از گذشته به وظایف خود عمل کرده و فعال‌تر شوند.
تنبلی و سستی هیچ رئیس هیاتی را نمی‌پذیرم
منوچهر حاتمی، امروز(یازدهم اردیبهشت) در مجمع انتخاباتی ریاست هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه، باتاکید بر لزوم فعال‌تر شدن هیات های ورزشی کرمانشاه، اظهارکرد: در این راستا، برای هر هیات یک بازرس ویژه از سوی اداره کل ورزش و جوانان انتخاب شده تا بر فعالیت آن هیات نظارت داشته باشد.

وی ادامه داد: این بازرس بصورت ماهانه گزارشی از عملکرد مالی و کاری هیات های ورزشی به اداره کل ارائه خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: همچنین یک تیم بازرسی را نیز تشکیل داده ایم که این تیم فعالیت همه هیات های ورزشی را مورد رصد قرار می دهد.

وی متذکر شد: همه هیات های ورزشی باید در چارچوب مقررات و قوانین حرکت کرده و برای رشد و ارتقاء رشته ورزشی خود تلاش داشته باشند، بنابراین تنبلی و سستی را از هیچ رئیس هیاتی نمی‌پذیرم.

حاتمی خاطرنشان کرد: روسای هیات های ورزشی بصورت داوطلبانه برای ریاست هیات خود قدم پیش گذاشته اند، بنابراین انتظار می رود که جهادی کار کنند.

اعتراضات پشت درهای مجمع انتخابات هیات جانبازان و معلولین برای چه بود؟

حین برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات جانبازان و معلولین استان جمعی از ورزشکاران، داوران و مربیان این رشته با تجمع پشت درهای مجمع، اعتراضاتی داشتند.

فرهمند سال افزون معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص دلیل این اعتراضات، گفت: این افراد معتقدند که باید به عنوان عضو مجمع در این انتخابات حضور و حق رای داشته باشند. درحالیکه براساس آئین نامه جدید انتخابات هیات های ورزشی، تنها کسانی در مجمع حق رای دارند و عضو مجمع خواهند بود که در سال منتهی به انتخابات، فعالیت ورزشی داشته باشند.

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: در بین این افراد کسانی هستند که در سالهای گذشته مقام های قهرمانی کسب کرده اند، اما در سال 1401 که سال منتهی به انتخابات است، هیچ فعالیتی نداشته اند که طبق آیین نامه جدید هیات های ورزشی نمی توانند عضو مجمع باشند.

وی تاکید کرد: همچنین براساس آئین نامه جدید برای نماینده مربیان و داوران، مدرک مربیگری و داوری در درجه دوم اهمیت قرار دارد و اولویت با فعالیت آنها در سال منتهی به انتخابات است.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مجمع به حضور عده ای معترض در پشت درهای سالن محل برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: از رئیس هیات جانبازان و معلولین استان انتظار می رود که در این دوره به همه سلیقه ها توجه کند و کسانی که با او مخالف هستند را نیز با خود همراه کند.

در این مجمع عزت الله پرنیان برای سومین دوره به عنوان رییس هیات جانبازان و معلولین کرمانشاه انتخاب شد.
Share/Save/Bookmark