توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 47845
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۱
يادداشت مديرمسئول
نوروز بمانيد كه ايام شمائيد
نوروز بمانيد كه ايام شمائيد
واقعاً نوروز شمائيد مردم شريفي، كه به قول مولانا، آغاز شمائيد و سرانجام شمائيد، نوروز امسال كه با عطر باران و رهنمودهاي ولايت به هم آميخت و بهاري سرسبز، شاداب و البته پربار به مردم تقديم خواهد نمود، گرچه حوادث تلخ سيل و ... بخشي از بي تدبيري و كم تدبيري دولت تدبير و اميد بود ولي به هر حال سرانجام مردم در بيست و نهم ارديبهشت نشان خواهند داد كه آغاز و انجام را آنها ورق خواهند زد. بي شك رهنمودهاي امسال مقام معظم رهبري بايد آويزه جان دولت آتي باشد. متاسفانه دولت فعلي علي رغم حمايت هاي رهبري و مردم نتوانست جواب اعتماد و اعتقاد مردم را در ابعاد مختلف به نيكي بدهد، آزمون تلخ و مردودي محض دولت (كليد) كه حتي نتوانست قفل شعارهاي خود را بگشايد براي مردم صبور، قانت و قانع ديار خوبان در حد يك آزمون باقي ماند و يقيناً مردم اين ديار و ايران اسلامي پاسخ درخوري در انتخابات به اين دولت خواهند داد. فشارهاي اقتصادي، ركود بي سابقه در نيم قرن اخير، كه حتي در زمان دفاع مقدس هم سابقه نداشته، بستن چشم به دروازه هاي غرب، باعث شد كه بدهي دولت 44 درصد افزايش، نرخ بيكاري از 11/8 درصد بعد از قبول برجام به 13 درصد رسيده، ارزش پول ملي 6 درصد كاهش يافته و در نتيجه 5 ميليون جوان بيكار تحصيلكرده روي دست دولت بعدي مانده است تورم افسار گسيخته پنهان نرخ حتي (نان) كه خوراك و قوت غالب مردم است به حداكثر رشد خود در بعد از انقلاب اسلامي رسيده اند و مواد اوليه زندگي رشدي تصاعدي را طي نموده، اما دولت راستگويان (كليد به دست) از تورم يك رقمي دم مي زند و از بركات برجام سخن مي گويد. برجامي كه هر روز تحريمي جديد بر تحريم ها مي افزايد.
در زمينه اقتصاد مقاومتي و عملكرد دولت واردات بي رويه به رژه خودرو بوگاتي هاي 12 ميليارد توماني رسيده و حتي به واردات چوب بستني 39 ميليون دلاري كه با ارز آن مي شود چندين كارخانه توليدي ساخت كه تا ابد چوب بستني (آبسلانگ) بسازد و حتي اقلام وارداتي كه به سنگ قبر هم رسيده است اين نشان مي دهددولت ناتوانتر و بي انگيره تر از آن است كه بتواند به فرمايشات مقام معظم رهبري جامه عمل بپوشاند. در زمينه قاچاق كالا هم گفتني ها دارد. كه يكي از نمايندگان مجلس اشاره به اين مهم دارد كه مسئولين دولتي قوانين مبارزه با قاچاق را اجرا نمي كنند و مقام معظم رهبري به صراحت در مشهد مقدس مسئله قاچاق را فرمودند، برجام هم كه رنگ و بويي نداشت، دولت خود خوانده تدبير و اميد و اعتدال در حوزه هاي سياسي هم نتوانست به خواست ملت جامه عمل بپوشاند، خط قرمزها را در هم نورديد، در استان ما از توهين به روحانيت توسط استاندار قبلي تا رقاصي به بهانه هاي مختلف و شكستن حريم انقلاب پيش رفت در حوزه هاي ديگر نيز چنين مصداق هايي به وفور مي توان يافت. در زمينه فتنه هم دولت دست گشاده و دست افشان با سلام و صلوات از عاملين و واسطه ها اين جريان درگلوگاه هاي مسئوليتي استفاده و شايد يكي از دلايل عدم موفقيت دولت به كارگيري اين نيروها و ناتواني همراه با تعمدي است كه ناكارآمدي نظام را معتقدين به فتنه مي خواهند به شكلي اثبات كنند. جا دارد دولت از خود عملي ترين و ملموس تر دفاع كند كه چه كاري در جهت اهداف نظام انجام داده، فضاحت ننگ آور سوء استفاده هاي كلان و نجومي اختلاس ها هم مزيد برعلت است.
لذا در آستانه بهار و آغاز رقابت هاي انتخاباتي امر و وجه مسلم اين است، نظامي به اقتدار جمهوري اسلامي كه به يمن ولايت و درايت ولايتمداران شكل و پا گرفته و با خون شهيدان و ايثارگران تداوم يافته، ضرورتي روي كارآمدن دولتي است كه انقلابي و صادق در جهت پيشبرد اهداف كلان دولتي اسلامي و توانمند در كليه زمينه هاست امروز كه حتي غرب از توان نظام و قدرت و توانايي در دفاع از خود و مظلومان جهان به تكاپو افتاده و تحريم هاي بي امان نشان وحشت روز افزون اربابان سلطه است يقيناً بايد در زمينه اقتصادي نيز كشور ما به يك قدرت قوي منطقه اي تبديل گردد و اين امر ممكن نيست الا اين كه دولتي توانا، صادق، و انقلابي سكان كشور را به دست بگيرد.
لذا اينجاست كه آغاز اين حركت مردمي و اختتام آن نيز مردم به شمار مي آيند انشاءالله در انتخابات آتي اين مردمند كه به قول مولوي (آغاز شمائيد و سرانجام شمايئد) يعني اين مردمند كه حرف اول و آخر را مي زنند، ميزان رأي مردم و ميزان درك والاي سياسي آن ها براي ايجاد دولتي توانمند، قوي ،مردمدار، و مورد رضايت ولي امر و روزي نو آغاز را ورق خواهد زد و بهاري در بهار مي آفريند، پس (نو) (روز) هم مردمند كه روز نو مي آفرينند مردمي كه آگاهانه از حريم ولايت و نظام دفاع جانانه نموده و آن چه كه در حماسه 9 دي نشان داده شد در معرض نگاه دنيا خواهند نهاد، پس با هم مي گوييم؛
نوروز بمانيد كه ايام شمائيد
آغاز نمائيد و سرانجام شمائيد
خدايارتان
Share/Save/Bookmark