توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 69904
شنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۶
بازدید وزیر صمت از چند پروژه صنعتی در استان کرمانشاه
وزیر صمت امروز همزمان با هفته دولت به استان کرمانشاه سفر کرد و افتتاح و بازدید از چند پروژه صنعتی از جمله برنامه‌های وزیر صمت بود.
بازدید وزیر صمت از چند پروژه صنعتی در استان کرمانشاه
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز و همزمان با هفته دولت، برای افتتاح و بازدید چند طرح صنعتی و تولیدی وارد استان کرمانشاه شد.

اولین بازدید علی آبادی از کارخانه بیواتانول بود که با همراهی استاندار کرمانشاه و جمعی از مسولان استان انجام شد.

طرح بیواتانول با ارزش سرمایه‌گذاری 3000 میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی 95 درصد در مرحله نهایی بهره برداری است.

ظرفیت روزانه این پروژه 200 هزار لیتر است و محصول آن در تولید بنزین کاربرد فراوانی دارد.

این پروژه در زمینی به وسعت 12.7 هکتار در شهرک صنعتی بیستون کرمانشاه در حال احداث بوده و مراحل پایانی خود را پشت سرمی‌گذارد.

این طرح از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب با سرمایه گذاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و توسط شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس در حال اجراست.



بازدید وزیر صمت از کارخانه در حال احداث چیاسرام زاگرس

همزمان با هفته دولت، وزیر صمت با همراهی استاندار کرمانشاه، نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس، معاون وزیر و مدیرعامل صنایع کوچک، معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران استانی از پروژه در دست احداث کارخانه اسلب سرامیکی چیاسرام زاگرس بازدید کرد.

عملیات اجرایی این پروژه بزرگ در سال 1400 آغاز شده و فاز اول آن در 30 هکتار و با حجم سرمایه‌گذاری 1360 میلیارد تومان و اشتغال زایی 450 نفر در حال اجراست.

ظرفیت تولید سالیانه فاز اول پروژه چیاسرام هفت میلیون متر مربع کاشی است که این ظرفیت با راه اندازی فاز دوم به 10 میلیون متر مربع و فاز سوم به 14 میلیون متر مربع خواهد رسید.

اشتغال زایی این طرح در فازهای دوم و سوم به ترتیب 700 نفر و 850 نفر خواهد بود.



بهره‌برداری از پروژه‌های شهرک صنعتی زاگرس

همزمان با هفته دولت، آیین بهره برداری از پروژه‌های شهرک صنعتی زاگرس با سرمایه‌گذاری 265 میلیارد تومان با حضور علی آبادی وزیر صمت و استاندار کرمانشاه برگزار شد.

پروژه‌های شهرک صنعتی زاگرس با سرمایه‌گذاری 265 میلیارد تومان شامل افتتاح سوله‌های کارگاهی در مساحت 200 متر مربع جهت استقرار واحدهای دانش بنیان و پیش بینی اشتغال 100 نفر صورت گرفته است.

شهرک‌های صنعتی زاگرس بزرگترین شهرک صنعتی غرب کشور با مساحت 1100 هکتار است.

پروژه‌های های زیرساختی افتتاح شده شامل راهسازی و آسفالت 15 کیلومتر، مخزن بتنی آب 2000 متر مکعبی، شبکه توزیع گاز، شبکه توزیع آب و شبکه روشنایی برق است.
Share/Save/Bookmark