توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 62992
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲
انتخابات پشتوانه نظام و انقلاب است
فرماندار هرسین، اختلاف سلیقه‌ها در انتخابات را امری طبیعی دانست و گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی به‌عنوان مظهر مردم‌سالاری دینی، پشتوانه نظام و انقلاب است.
انتخابات پشتوانه نظام و انقلاب است
امیر شاه‌آبادی صبح امروز طی نشستی مشترک با حضور اعضای هیأت‌های نظارت و اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر برگزاری انتخاباتی سالم و بدور از هرگونه حاشیه در شهرستان هرسین تأکید کرد.

وی اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی سالم در کشور خواست دولت است، اختلاف سلیقه‌ها در انتخابات امری طبیعی است و باید از انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌عنوان تجلی مردم‌سالاری دینی یاد کرد.

فرماندار هرسین افزود: امنیت و اقتدار کشور بر پایه ایثارگری‌های شهدا و پشتوانه مردمی محقق شده است و در جمهوری اسلامی انتخابات به‌عنوان مظهر مردم‌سالاری دینی، پشتوانه نظام و انقلاب است.

گفتنی است، در ادامه این نشست از اعضای هیأت اجرایی خواست ضمن بررسی و نیازسنجی امکانات مورد نیاز شعبات و آموزش به موقع و مؤثر نمایندگان فرماندار و سایر اعضای شعب وضعیت آنتن‌دهی را در مناطق روستایی مورد توجه قرار دهند و با دقت آن را رصد کنند.

در این نشست نحوه و چگونگی بازدید از شعبات و امکانات مورد نیاز آن‌ها، ترتیب حرکت شعبات سیار روستایی، وضعیت آنتن‌دهی موبایل و نحوه آموزش اعضای شعب مورد بررسی قرار گرفت.
Share/Save/Bookmark