توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 58186
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹
آغاز به کار قرارگاه نوروزی ناجا
آغاز به کار قرارگاه نوروزی ناجا
فرمانده نیروی انتظامی از آغاز به کار قرارگاه نوروزی ناجا خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در مراسم آغاز به کار قرارگاه نوروزی ناجا - که صبح امروز در معاونت عملیاتی ناجا برگزار شد - اظهار کرد: امروز سامانه پایش تصویری قرارگاه نیروی انتظامی نیز افتتاح شد و تعداد سامانه‌های ما از چهار سامانه به ۲۰ سامانه رسید. تمام مأموریت‌های پلیس‌های تخصصی در این سامانه قابل رؤیت است و این مهم سبب افزایش اشراف اطلاعاتی ما نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سامانه در بهبود ارائه خدمات به شهروندان نیز مؤثر است، گفت: این سامانه سبب امنیت و آرامش شهروندان در ایام نوروز خواهد شد.

به گفته‌ فرمانده نیروی انتظامی تمام این سامانه‌ها تولید داخل و ساخت پژوهشگران کشورمان است.

اشتری با بیان این که قرارگاه نوروزی ناجا و مرفوک (مرکز فرماندهی و کنترل) از امروز فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: قرارگاه ترافیکی ما نیز از ۲۴ اسفند ماه فعالیت خود را شروع کرده و تا ۱۷ فروردین ماه سال آینده فعالیتش ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری و دانش روز اظهار کرد: هرچه ما بتوانیم از تکنولوژی و دانش روز استفاده کنیم، خدمات ما کیفیت بیشتری خواهد داشت و رضایتمندی مردم از ما نیز افزایش می‌یابد.

اشتری درباره اقدامات پلیس در ایام نوروز خاطرنشان کرد: در ایام نوروز ماموران ما تعطیلات نوروزی خود را در خدمت مردم و در کنار شهروندان می‌گذرانند و در آماده‌باش کامل هستند. در این ایام بیش از ۱۵۰ هزار نیروی پلیس به‌صورت تمام وقت درحال فعالیت خواهند بود علاوه بر آن از ظرفیت پلیس‌های افتخاری و دیگر نیروها نیز استفاده می‌کنیم.

وی درباره‌ مجموعه‌های فعال در طرح نوروزی گفت: پنج تا هشت دستگاه دیگر نیز در زیر مجموعه قرارگاه نوروزی ناجا فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark