توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 69499
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۳
در حاشیه طرح استیضاح وزیر کشور توسط احدی از نمایندگان
خود را استیضاح کنیم
خود را استیضاح کنیم
به گزارش گروه سیاسی خط نیوز؛ این گوشت قربانی که امروز دست ما افتاده استان پنجم است با هزاران سال افتخار در تاریخ، هزاران سال مرزداری و صلابت؛ مرکز و ثقل جوانمردی و پهلوانی؛
از کتیبه ها و سنگ نبشته ها تا نخل های سرفرازش و مردم میهماندارش در مسیر عشق و آزادگی؛
امروز، با نقدهای جاهلانه و تخریب و حراجش، نمی‌دانم به کجا می‌خواهیم برسیم؟
باید حتما وزیر کشور را علی رغم حضور در کابینه سید دولت ها محاکمه و استیضاح کنیم ،نه برای نشر و نگارش یک نامه بلکه برای،بلایی که بر سر استان آوردند! آخرین استانی بودیم که استاندار آن انتخاب شد و اولین استانی که با استاندارش برخورد نابالغانه سیاسی شد!
حتما باید عوامل کاهش رتبه‌ی اشتغال را محاکمه کنیم که چه توجهی به استانی شد که صدها تن بمب بر سر مردمش ریخته شده و الان هم جوانانش باید طعم تلخ بیکاری را بچشند؟
بی شک باید نمایندگانی که برای تکمیل ستاد انتخاباتی خویش، استان را گوشت قربانی کرده تا از مزایای این قربانی سازی ناجوانمردانه و فرصت‌سوز، در روزهای انتخابات بهره ببرند محاکمه شوند.
اینها همه دست در دست هم استان را زمینه گلادیاتور بازی خود کردند و دولت هم مستاصل از معرفی صد استاندار، به تنگ آمد و انتخاب خود را انجام و تحت همین فشارهای انجامی تسلیم شد!
والله استیضاح اندکی از این خسارت وعشری از اعشار این حرکت را جبران نمی‌کند!
البته که صد دستگی در استان هم عامل و سر ماجراست. وقتی بزرگان یک استان از اندک اتحادی برخوردار نیستند چه توقعی از بیرون استانی ها هست! ما در اتحاد به نفع اراده ملی واقعا ناتوانیم. از نگاه دیگر استان ها ما به جای وحدت و توافق بر سر منافع استانی، درگیر چالش های خودساخته و دامن زدن به آن هستیم!
استانی که نمایندگانش که عصاره ملتند برای همین ملت دست از عناد علیه هم بر نمی‌دارند، چگونه می‌تواند در این جنگ‌های نابالغانه‌ی خانگی، به فکر زیر ساخت ها باشد؟
این‌ها دیگر دعوای سیاسی نیست، جنجال های میراث خواهی است. این رفتارها دیگر میراث داری از داشته های مردم و شهدا نیست، بلکه میراث خواری دنیاطلبانه است. این رفتارها یعنی خودزنی وانتحار؛
از نگاه فرهنگی هم واقعا نگرانیم. فرهنگ رها شده ی بی برنامه ای که در استانی به وسعت فرهنگی کرمانشاه، ناتوان از اقدام است.
مدیریت فرهنگی استان در چالش است. از صبح تا عصر هم برخی از ما اصحاب رسانه به عنوان نقد بر این استان مظلوم بر آن هزینه تحمیل می کنیم.
قتل و سرقت و تهمت و دعوا تمامی ندارد!
در رسانه ها ملی بررسی کنید این همه چالش مصنوعی در کرمانشاه ثمره اش می‌شود سرمایه سوزی، ظلم بر مردم و در نهایت عقب ماندگی استان؛

از عدم درک برخی دولت مردان و درخواست استیضاح آنها در بعد وزارت کشور اولیم، در بعد سیاسی، استان حیات خلوت سیاسی یک عده خاص شده و مقام طلای قبیله‌گرایی را داریم، از لحاظ قتل و کشتار و سرقت بدون ذره ای تفکر در نشر، حرف قابل توجهی در نقض امنیت داریم!
دعواهای خانوادگی هم سیاسی می‌شود و خسران می‌زند! بیایید و بیاییم یک دور هم خود را استیضاح کنیم که چه می‌گوییم، چه می‌نویسیم، چه آتشی بر پا میکنیم ،ما خود هر یک در آسیب به این استان مظلوم، یک وزیر کشوریم!!
نزد وجدانمان اقرار کنیم که چه بلایی باهم و با تمام توان بر سر استان آورده ایم و خود را استیضاح کنیم!
واقعا مردم چه گناهی کرده اند!
اگر متحد بودیم شاهد این مصائب برای مردم نبودیم.
انگشت اتهام را به سوی خود بگیریم!
Share/Save/Bookmark