توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70172
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۰
جلسه نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی شهرستان صحنه
جلسه نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی شهرستان صحنه
به گزارش روابط عمومی فرمانداری صحنه؛ نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی با حضور فرماندار،بخشدار مرکزی ،ادارات و دهیاران بخش مرکزی در محل فرمانداری برگزار شد.

🔹غلامرضا شهبازی فرماندار صحنه در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی صحنه تصریح کرد: امروز به‌رغم مشکلات مالی و اقتصادی که در کشورداریم تمام تلاش دولتمردان وحاکمیت بر این است که نگاه و توجه ویژه‌ای به حوزه روستایی داشته باشیم.

🔹وی افزود: با توجه به اینکه مرجع صدور پروانه‌های ساختمانی دهیاران میباشد می طلبد که نظارت بر ساخت و سازها به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

🔹شهبازی با بیان این مطلب که دهیاران در روستاها عوامل اجرایی دولت هستند،
تاکید کرد: دهیاران می توانند دولت را در اجرای این قانون با اطلاع‌رسانی و آگاه سازی مردم و فراهم نمودن زمینه اجرای آن یاری نمایند و عملکرد خودشان را اطلاع‌رسانی و گزارش آن را به صورت عمومی در اختیار اهالی روستا قرار دهند.

🔹نماینده عالی دولت در شهرستان صحنه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی ، از بخشدار و دهیاران خواست با رعایت اصل بی‌طرفی، از بکارگیری امکانات و فرصت‌های دولتی بر له یا علیه کاندیداها خودداری کنند و زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم را فراهم نمایند.

🔹درادامه جلسه،دهیاران مسائل و مشکلات موجود روستاها را در زمینه های مختلف عمرانی، آموزشی، ورزشی،خدماتی و رفاهی،آب و کشاورزی مطرح کردند.
Share/Save/Bookmark