توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70073
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۹
🔹اصحاب بسیج رسانه استان کرمانشاه با جانبازان دفاع مقدس دیدار کردند
🔹اصحاب بسیج رسانه استان کرمانشاه با جانبازان دفاع مقدس دیدار کردند
به گزارش خط نیوز.
به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجلیل و قدردانی از رزمندگان و ایثارگران این دوران، همچنین در آستانه میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت، مسئول و اعضای بسیج رسانه استان کرمانشاه با دو تن از جانبازان دوران دفاع مقدس و خانواده های معظم ایشان دیدار کردند.
در جریان این بازدید، از خانواده های جانبازان، یزدان نجف آبادی، جانباز ۷۰ درصد و حمید کنجوری، جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم، حمید کنجوری، رزمنده بسیجی و آزاده و جانباز عرصه دفاع مقدس که در سن ۱۴ سالگی در جبهه های مهران، قصرشیرین، چنگوله و نفت شهر به مصاف با متجاوزان بعثی پرداخته بود، با ذکر خاطره ای از حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل گفت: در عملیات والفجر ۹ در خاک عراق همراه با چند تن از رزمندگان دیگر به اسارت نیروهای بعثی در آمدیم و در حین اسارت مورد اصابت سه گلوله از سوی یکی از افسران بعثی قرار گرفته و مدت پنج سال نیز به اسارت بعثی ها در آمدم.
این رزمنده جانباز و آزاده سرافراز با توجه به اینکه مدتی نیز به عنوان مدافع حرم در کشور عراق به انجام وظیفه پرداخته است اظهار داشت: برای دفاع از آرمان های شهدا، امام شهدا و دفاع و حمایت از نظام اسلامی آماده هر گونه فداکاری و جانفشانی هستم.
همچنین، همسر جانباز، یزدان نجف آبادی با اشاره به اینکه این جانباز دارای ۷۰ درصد عارضه اعصاب و روان بوده و هم اکنون نیز به علت شدت عارضه در آسایشگاه جانبازان شهر اردبیل بستری است با تقدیر از خدمات و حمایت های سپاه پاسداران در مداوا و انتقال این جانباز به آسایشگاهی مجهز گفت: خانواده ما در این رابطه مدیون مسئولین سپاه پاسداران است و این محبت ها را هرگز فراموش نخواهیم کرد.
در ادامه، امیر نجف آبادی فرزند کوچک تر این رزمنده جانباز که در کسوت پزشکی به خدمت رسانی به مردم اشتغال دارد از مسئولین خواست به منظور انتقال ارزش های دفاع مقدس و آشنایی نسل حاضر با حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام که می تواند نقش موثری در مقابله با تهاجم ترکیبی دشمن داشته باشد در فرصت های مناسب دانشجویان و دانش آموزان را به مراکز نگهداری جانبازان اعزام نمایند تا جوانان و نوجوانان ما از نزدیک با اهداف و آرمان های رزمندگان و جانبازان که یادگاران دوران دفاع مقدس هستند بیش تر آشنا شوند.
خبرنگار بسیج رسانه: بهمن سلطانیان
Share/Save/Bookmark