توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 69967
شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸
امام جمعه کرمانشاه: اگر در اقتصاد درست عمل کنیم محتاج هیچ کشوری نخواهیم بود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اگر در امور اقتصاد درست عمل کنیم محتاج هیچ کشوری نخواهیم بود، گفت: رهبر معظم انقلاب همه ما را توصیه به انقلابیگری و ساده‌زیستی فرمودند و این که دولت محترم مشکلات مردم را مدیریت کند.
امام جمعه کرمانشاه: اگر در اقتصاد درست عمل کنیم محتاج هیچ کشوری نخواهیم بود
آیت الله «مصطی علما» در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته که با حضور پرشور مردم ولایت مدار در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به سخنان اخیر رهبری افزود: مقام معظم رهبری به دولت توصیه فرمودند با همه دولت‌ها مگر موارد استثنا رابطه برقرار شود و کشورهای همسایه در اولویت باشند.

وی در ادامه با اشاره به حرکت عظیم مردم برای راهپیمایی اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: از ۲ دولت ایران و عراق تشکر می‌کنم که به صورت هماهنگ موجبات این حضور میلیونی را فراهم ساختند، ضمن اینکه از استاندار کرمانشاه، موکب داران، نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای بهداشت و درمان که با تلاش‌های خوب تسهیل‌گر حرکت مردم بودند تشکر می‌نمایم.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به رخدادهای پیش رو تصریح کرد: ۱۷ شهریور قیام مردم در سال ۱۳۵۷ بود و این که چه زحماتی برای به ثمر رساندن انقلاب صرف شد، لذا باید قدر انقلاب را بدانیم.

امام جمعه کرمانشاه اشاره‌ای هم به روز سوادآموزی داشت و خاطرنشان کرد: سوادآموزی و اهمیت آن که جزو کارهای موفق نظام بود، باید از همه دست اندرکاران این حرکت فرهنگی تقدیر شود.

وی با اشاره به ۱۹ شهریور سالروز وفات آیت الله طالقانی گفت: مرحوم طالقانی که تمام عمرش را برای دفاع از انقلاب صرف کرد و مدام در تبعید بود، همچنین بیستم شهریور شهادت مرحوم آیت الله مدنی است که بسیار مرد اخلاقی و خدایی بود که امام از ایشان به عنوان معلم اخلاق یاد برد، روز ۲۲ شهریور روز وقف هم که خیلی از کارهای فرهنگی ما براساس موقوفات برگزار می‌شود.

آیت الله علما، ضمن اشاره به سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) افزود: ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) است که امیدوارم همه ما پیرو آن حضرت باشیم و دستورات آسمانی حضرتش را آویزه گوش قرار دهیم و این که همه ما به حب آل محمد (ص) زنده باشیم.
Share/Save/Bookmark