توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 46584
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶
یک فعال سیاسی:
مردم در ‌۲۲ بهمن نشان دهند اختلافی با هم ندارند
مردم در ‌۲۲ بهمن نشان دهند اختلافی با هم ندارند
یک فعال سیاسی با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز جشن ملی مردم ایران است گفت: مردم باید در این روز نشان دهند که بر مسائل اصلی کشور هیچ اختلافی با هم ندارند.

به گزارش خط نیوز - حجت‌الاسلام و المسلمین محمد خرسند در گفت‌وگو با ایسنا با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی بود و حضور و نقش مردم در پیروزی تثبیت حفظ و استمرار انقلاب یک نقش اساسی بود نه نمایشی.

وی افزود:‌ روز ۲۲ بهمن روز وحدت کلمه انسجام ملی و جشن ملی می‌دانم بنابراین همه مردم از هر سلیقه و گرایشی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت کنند. امسال با توجه به تحولات داخلی امریکا و رجزخوانی رئیس‌جمهور جدید آمریکا، بدعهدی آن‌ها در برجام و وضع تحریم‌های جدید، ضرورت حضور مردم در راهپیمایی بیشتر می‌شود.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه اکنون بحث دشمن مشترک مطرح است، تاکید کرد: همه مردم ایران با هر طایفه، نژاد، زبان و هر گرایش سیاسی باید در صحنه حاضر باشند تا دشمن متوجه شود با وجود همه اختلاف نظرها مردم در مسائل اصلی کشور از جمله امنیت ملی و مقابله با تهدیدات دشمن هیچ اختلافی ندارند.

خرسند در پایان تاکید کرد:‌ همه این عوامل موجب می‌شود که ضرورت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیشتر احساس شود و لازم است امسال مردم حضور پرشورتر ، با شکوه‌تر و عظیم تری در این روز داشته باشند.
Share/Save/Bookmark