توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 59634
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۷
در سمینار روسای هیات‌های کشتی چه گذشت
عضو مجمع فدراسیون کشتی: تصمیم هیات‌ها، تعامل با وزارت ورزش است
عضو مجمع فدراسیون کشتی: تصمیم هیات‌ها، تعامل با وزارت ورزش است
رییس هیات کشتی آذربایجان شرقی تاکید بر اینکه سیاست مجمع عمومی فدراسیون کشتی و هیات‌ها تعامل با وزارت ورزش و جوانان است.

علی اکبر وظیفه‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا درباره نشست رؤسای هیأت‌های کشتی و مصوبات این جلسه اظهار کرد: سمینار رؤسای هیأت‌های کشتی نشست پرباری بود که در نهایت برای ایجاد تعامل مناسب با وزارت ورزش و جوانان و تأمین نظر آن‌ها و در راستای اجرای سیاست عدم حضور سرپرست‌ها به عنوان کاندیدای انتخابات فدراسیون‌ها، مجمع تصمیم گرفت پس از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه فرد دیگری به جای بنی‌تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی شود.

وی تصریح کرد: طبق اساسنامه، سرپرست کنونی فدراسیون فعالیت خود را تا پایان دوران شش ماهه سرپرستی ادامه می‌دهد و پس از آن در صورتی که همچنان قصد داشته باشد در انتخابات شرکت کند فردی واجد شرایط توسط وزارت ورزش برای سرپرستی انتخاب و جهت تأیید به مجمع معرفی خواهد شد.

رئیس هیأت آذربایجان شرقی تاکید کرد: مجمع در یک محیط دوستانه و در کمال آرامش برگزار شد و این تصمیم نیز با رأی گیری گرفته شد تا با تعامل با وزارت ورزش و جوانان فردی بعد از ۱۵ اردیبهشت ماه از بدنه ورزش کشور به عنوان سرپرست معرفی شود تا حداکثر ظرف ۴۵ روز انتخابات فدراسیون کشتی برگزار شود.

وظیفه خواه خاطرنشان کرد: درخواست روشن ما از وزیر محترم ورزش و جوانان تعیین تکلیف هر چه زودتر زمان برگزاری مجمع انتخاباتی و برگزاری آن تا پایان اردیبهشت ماه است تا کشتی برای حضور در المپیک به عنوان مهمترین آوردگاه خود بازهم افتخار آفرینی کند.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark