توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 46755
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۴
جزئیات آتش سوزی 4 خودرو در پارکینگ ساختمان مسکونی با یک کشته
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در اثر آتش سوزی چهار خودرو در پارکینگ یک ساختمان مسکونی یک خانم 60 ساله جان خود را از دست داد.
جزئیات آتش سوزی 4 خودرو در پارکینگ ساختمان مسکونی با یک کشته
به گزارش خط نیوز به نقل از فارس، جلال ملکی با اشاره به حادثه آتش سوزی بامداد امروز گفت: ساعت 5:20 صبح امروز آتش سوزی در خیابان سیمون بولیوار و خیابان فکوری اعلام شد که بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و تشک نجات در زمان 2:37 ثانیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه یک ساختمان 4 طبقه دچار حریق شده بود، افزود: این ساختمان 8 واحد مسکونی داشت که در پارکینگ آن نیز 6 خودرو اعم از 3 سمند و 3 پراید پارک بودند که در زمان آتش سوزی 2 سمند و 2 پراید دچار حریق شدند که آتش به یک پراید دیگر نیز سرایت کرد که سریعا توسط آتش نشانان خاموش شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص اینکه در زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه تمام 28 سکنه در ساختمان محبوس بودند، ادامه داد: این افراد به وسیله نردبان و راه پله ها از محل حادثه خارج شدند. از این تعداد 10 نفر تحویل عوامل اورژانس شدند که حال 2 تا 3 نفر از آنها وخیم گزارش شد که متاسفانه یک خانم 60 ساله بر اثر دودگرفتگی شدید جان خود را از دست داد.
Share/Save/Bookmark