توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 68831
سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۷
رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه اعلام کرد
ارسال بیش از 300 اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر/ تمدید مهلت ارسال آثار تا 15 دی
ارسال بیش از 300 اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر/ تمدید مهلت ارسال آثار تا 15 دی
رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان تا 15 دی تمدید شده است.

محمدهادی صحرایی در گفت و گو با خط نیوز، با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را تا 15 دی تمدید کرده‌ایم، ابراز امیدواری کرد: با تمدید زمان ارسال آثار، شاهد استقبال بیشتر اهالی رسانه استان از شرکت در این جشنواره باشیم.

وی افزود: تاکنون بیش از 300 اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کرمانشاه ارسال شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه بعد از جمع آوری آثار نسبت به دسته بندی موضوعات آنها برای بررسی توسط هیات داوران اقدام خواهیم کرد، افزود: تلاش خواهیم کرد تا با بهره گیری از توان داوران برجسته، بهترین آثار به عنوان آثار برتر معرفی شوند.

وی اشاره ای هم به زمان برگزاری مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان داشت و گفت: اگر پیک جدید کرونا مشکلی ایجاد نکند، دهه آخر بهمن اختتامیه جشنواره را برگزار خواهیم کرد.

وی سپس جشنواره رسانه‌ای ابوذر را فرصتی برای شناسایی رسانه‌های توانمند دانست و افزود: امیدواریم برگزاری این جشنواره بتواند در ارتقای سطح کیفی رسانه‌های استان تاثیرگذار باشد.

صحرایی ادامه داد: از برکات جشنواره رسانه ای ابوذر می‌توان به شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای خوب، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و جریان سازی رسانه‌ای اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه افزود: ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

صحرایی ادامه داد: محورهای این دوره جشنواره شامل شعار سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"، "جهاد تبیین"، "پیوند رسانه و صنعت"، "مقابله با آسیب‌های اجتماعی"، "دستاوردهای انقلاب اسلامی"، "بسیج و حوزه‌های اقدام"، "بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی"، "مکتب شهید سلیمانی"،"عملیات مرصاد و روز کرمانشاه"، "امر به معروف و نهی از منکر"،"عفاف و حجاب"، "امید و نشاط آفرینی"، "خانواده، جامعه و فرزندآوری" و"سبک زندگی ایرانی اسلامی" است.

صحرایی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به کانال @Aboozar۶_ksh در پیام رسان ایتا و آگاهی از شرایط جشنواره و دریافت فرم ثبت نام و بارگذاری آثار در کانال جشنواره یا ارائه حضوری آن به دفتر بسیج رسانه استان واقع در کرمانشاه، باغ نی، دانشگاه آزاد اسلامی، روبروی تالار بهمن، در جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark