توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 68705
سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷
مدیرکل بهزیستی کرمانشاه خبر داد؛
پرداخت ماهیانه۱۷میلیارد تومان مستمری به مددجویان بهزیستی کرمانشاه
مدیر کل بهزیستی کرمانشاه از پرداخت ماهیانه ۱۷ میلیارد تومان مستمری به مددجویان بهزیستی کرمانشاه خبر داد.
پرداخت ماهیانه۱۷میلیارد تومان مستمری به مددجویان بهزیستی کرمانشاه
فرحناز محمدی اظهار کرد: ۴۶ هزار و ۸۹۵ پرونده معلول در حال حاضر در استان کرمانشاه وجود دارد که نسبت به سال گذشته ۲ هزار نفر افزایش یافته و از این تعداد ۳۵ هزار و ۲۷۶ پرونده تحت پوشش مستمری ماهیانه بهزیستی قرار دارند.

وی افزود: بهزیستی استان کرمانشاه ماهیانه ۱۷ میلیارد تومان مستمری پرداخت می‌کند و آمار مستمری بگیر سال گذشته این دستگاه ۲۸ هزار نفر بوده که رشد هفت هزار نفری داشته‌ایم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: سال گذشته هفت هزار و ۵۰۰ نفر در انتظار بوده‌اند که این آمار امسال کاهش یافته و به ۲ هزار و ۷۰۰ رسیده است.

محمدی عنوان کرد: در راستای گسترش خدمات بهزیستی در شهرستان‌های استان کرمانشاه پنج مرکز چند معلولیتی روزانه در شهرستان‌های محروم ایجاد شده که در ثلاث باباجانی، کنگاور و سنقروکلیایی در طی هشت ماه گذشته آغاز به کار کرده‌اند و در همین هفته افتتاح ۲ مرکز چند معلولیتی در روانسر و گیلانغرب انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: یک مرکز حرفه آموزی و مرکز شبانه روزی بیماران روانی برای شهرستان اسلام آبادغرب، یک مرکز شنوایی برای شهرستان سرپل‌ذهاب و مرکز سالمندان برای شهرستان جوانرود در نظر گرفته شده است.
Share/Save/Bookmark