توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 69803
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۱
یک مسئول:
امسال بیش از ۱۰ هزار شغل در کرمانشاه ایجاد شده است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ایجاد ۱۰ هزار و ۶۴۹ فرصت شغلی از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد.
امسال بیش از ۱۰ هزار شغل در کرمانشاه ایجاد شده است
مختار احمدی در نشست شورای اداری استان کرمانشاه، با اشاره به آخرین وضعیت اشتغال استان، اظهار کرد: سند اشتغال استان برای سال ۱۴۰۲ تدوین و به همه دستگاه‌ها و شهرستانها ابلاغ شده است.

وی افزود: تعهد اشتغال استان برای سالجاری ایجاد ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی است که طبق آخرین آمارها سه شهرستان جوانرود، ثلاث باباجانی و کنگاور بهترین عملکرد را طی امسال در ثبت اشتغال بین شهرستانهای استان داشته‌اند.

وی تصریح کرد: کل اشتغالی که از ابتدای امسال در استان ایجاد شده ۱۰ هزار و ۶۴۹ فرصت شغلی بوده که معادل ۳۱ درصد کل تعهدی است که برای امسال داریم.

احمدی یادآورشد: استان کرمانشاه از نظر ایجاد اشتغال در کشور از ابتدای امسال تاکنون در رتبه دوازدهم قرار دارد.

وی در ادامه به آخرین آمار نرخ بیکاری استان هم اشاره کرد و گفت: طبق اعلام مرکز آمار ایران، در بهار امسال استان کرمانشاه از نظر نرخ بیکاری رتبه هفتم کشور را داشته و پس از سالها دیگر در رتبه های اول کشور نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق این آمار نرخ بیکاری استان در بهار امسال ۱۰.۲ درصد بوده که نسبت به بهار سال گذشته کاهشی ۵.۲ درصدی داشته است.
Share/Save/Bookmark