توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70298
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۷
با حضور فرمانده سپاه‌ نبی‌اکرم(ص) انجام گرفت؛
افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاوتی و تولیدات مشاغل خانگی در کرمانشاه
با حضور فرمانده سپاه‌ نبی‌اکرم(ص) نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاوتی و تولیدات مشاغل خانگی صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغالزا در نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه افتتاح شد.
افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاوتی و تولیدات مشاغل خانگی در کرمانشاه
سرهنگ پاسدار امیرحمزه خزایی مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاوتی و تولیدات مشاغل خانگی صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغالزا از امروز ۲۹ آبان لغایت ۴ آذر‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد آماده بازدید علاقمندان است.

وی ساعت بازدید از این نمایشگاه را ۹‌صبح الی ۱۲ظهر و ۱۵ الی ۱۹عصر عنوان کرد و گفت: ۷۰ غرفه محصولات اقتصاد مقاومتی و تولیدات مشاغل خانگی در این نمایشگاه، محصولات خود را برای عرضه به نمایش گذاشته‌اند.

مسئول بسیج سازندگی استان در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات انجام شده بسیج سازندگی درحوزه اقتصاد مقاومتی این اقدامات را شامل؛ ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج، تعاونی بسیج و اشتغالزایی، راه‌اندازی،تجهیز و تکمیل دهکده‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و بیان داشت: در حال حاضر دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی حد فاصل شهرستان بیستون _سنقر با ۲۵ کارگاه تولیدی فعال راه‌اندازی شده است.

خزایی همچنین تعداد تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ را ۱۸۶۲ فقره به مبلغ ۲۴۱ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در سال‌جاری نیز ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال به بسیج سازندگی تخصیص داده شده که در آینده نزدیک در زمینه اشتغالزایی هزینه خواهد شد.
Share/Save/Bookmark