توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 45592
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۶
تحليلي پيرامون حرکت موهن در دانشگاه رازي کرمانشاه:
خاستگاه نور، درتسخيـر خفــاش
خواسته عمومي، محاکمه و عزل عوامل حرکت سخيف در دانشگاه رازي است
خواست عمومي، محاکمه، عزل، عوامل اين حرکت سخيف است البته رياست دانشگاه رازي کرمانشاه بايد در محکمه انقلابي حضور و جواب اين گستاخي ها را بدهد. و نمايندگان معتمد و محترم استان نيز با به مجلس کشيدن وزير فرهنگ و آموزش عالي از وي خواستار توضيح در اين گستاخي و هنجارشکني باشند.
خاستگاه نور، درتسخيـر خفــاش
به گزارش گروه سیاسی خط نیوز؛دانشگاه و دانشجو همواره مأمن آرمان ها و خاستگاه آرماني مردم هر کشور بوده، بي دليل نيست که شهيد مظلوم آيت الله دکتر بهشتي مي فرمايند، دانشجو موذن است اگر خواب بماند نماز امت قضا مي شود، استان کرمانشاه مقرگاه و جايگاه عالمان برجسته اي در جهان اسلام است که بدان اين شهر مفتخر است، پرفسور شمسي پور، پرفسور خدايي و عزيزان ديگري نظير قلي وندي و بزرگان ديگري که بر تارک علمي کشور و جهان اسلام مي درخشند. اين بزرگان و عزيزان خاستگاهشان دانشگاه رازي است دانشگاهي با افتخار با اساتيد و دانشجوياني به ياد ماندني، دانشجويان و اساتيدي که همواره اين استان به آن ها مفتخر است. دانشگاه رازي کرمانشاه امروز و فردا هم با داشتن چنين فرزانگان ولي شناس، خدامحور، عالم و فرهيخته اي به خود مي بالد.
حساب عده اي ناهمگون با محيط علمي و داشتن صبغه و سابقه غير مفيد و غير روشن و داشتن گرايشات تند سياسي و داشتن پرونده هاي مفتوح و در فتنه هيچ گاه نمي تواند بر چهره اين مرکز علمي مهم و تاثيرگذار گرد ملالت بنشاند، دانشگاه رازي را به آرمان خواهي، دين محوري، خداباوري و علم پژوهي مي شناسيم، فريادها از سر درد و سخنان پدرانه نماينده ولي فقيه و امام جمعه کرمانشاه مبني بر حرکات سخيف، موهن، ضد اخلاق و دين در اين مرکز علمي دل صاحبان فضل اين استان را به درد آورد. و اساتيد و دانشجويان فاضل و آرمان خواه اين دانشگاه را متاثر نمود، متاسفانه با روي کارآمدن دولت تدبير و اميد محيط دانشگاه ها هم به پرسه زني جريانات فاسد فتنه و عوامل ضد فرهنگ و ضد دين اين انديشه آلود شده و در راستاي سهم خواهي هاي سياسي بسياري از بخش هاي فرهنگي دانشگاه ها به صورت خزنده به سوي آمال فتنه گران و عوامل پيدا و پنهان آن ها چرخش معني داري پيدا کرده است. عوامل نشان دار وابستگي و وادادگي فرهنگي و سياسي در اين مواقف علمي با گماشتن نيروهاي خاص و پادو مسلک سياسي، اين رويه تساهل در جريانات انقلابي را تا مرز شکستن حرمت مقدس ترين عناصر پيش برده و از سويي به علت وامداري جريانات حاکم در دولت براي انتخابات پيش رو اين موضوعات در دانشگاه ها در آخرين سال حاکميت دولت تدبير و اميد بي مهارتر و بي محاباتر عمل نموده تا به زعم خود سبد آراي خود را پرتر کنند.
محمل شانزده آذر و روز دانشجو هيچ گاه نبايد بستري براي تاخت به آرمان و ارزش هاي معنوي را فراهم آورد.
روز دانشجو بستر بيداري و آزاد منشي دين محورانه در قبال شقي ترين حکومت در عصر حاضر بوده و بايد روزي افتخارآميز براي مبادي علمي کشور باشد و در اين روز با نقد و براي حال حاکمان دانشگاه، جامعه به سمت و سوي صلاح و فلاح بخواند، نمي شود در روز دانشجو خاستگاه نور و علم و بيداري و ولايت باوري به لانه خفاش تبديل شود.
متاسفانه حرکت وقيح و مفتضحانه که قلم از بيان آن شرم دارد. در دانشگاه رازي بايد توسط مسئولين ذيصلاح و مقامات امنيتي استان بدون ملاحظات سياسي کالبد شکافي عالمانه شده و عوامل پيدا و پنهان اين حرکات سخيف و مشکوک شناسايي و با اين عناصر برخورد قضايي به دور از جنجال سازي هاي باندهاي مجهول الهويه است مناسب صورت گيرد.
روي سخنم با دادستان عمومي و انقلاب استان است؛
آقاي دادستان شما به عنوان مدعي العموم شرعاً مي بايد از آرمان هاي نظام حمايت و با ورود عالمانه و محققانه به موضوع و براي هم جانبه عاملان اين حرکت مشکوک را بنا به خواست نماينده ولي فقيه دادستان به محاکمه عمومي بکشيد، وجدان عمومي جامعه اين درخواست را از شما دارد که با تدبير و بصيرت سياسي که در شما سراغ مي رود، بدون حاشيه سازي، مظلوم نمايي ها و ژست هاي سياسي بي پشتوانه مردمي نقاب از چهره عاملان واقعي اين موضوع برداريد.
خواست عمومي، محاکمه، عزل، عوامل اين حرکت سخيف است البته رياست دانشگاه رازي کرمانشاه بايد در محکمه انقلابي حضور و جواب اين گستاخي ها را بدهد. و نمايندگان معتمد و محترم استان نيز با به مجلس کشيدن وزير فرهنگ و آموزش عالي از وي خواستار توضيح در اين گستاخي و هنجارشکني باشند.
Share/Save/Bookmark