توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63097
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۹
يک جهان منتقمت خواهد شد
انتقام سخت، ترامپ هدف اصلي
انتقام سخت، ترامپ هدف اصلي
به گزارش گروه سیاسی خط نیوز؛ سردار شهيد سپهبد قاسم سليماني به ملکوت اعلي پيوست. جهد و جهاد اين ابر مرد شهامت و شهادت تا جايي بود که پيام مکتوبش به کاخ سفيد و پنتاگون رسيد و توانست با تدبر و ذکاوت وافر خويش دفتر جنايت بار داعش را ببندد، شهادت سپهبد قاسم سليماني داراي ابعاد و پيام هاي ويژه اي است اولين پيام آن مراقبت از نفوذي هاست و اين که در حفاظت از شخصيت هاي موثر نبايد و شايسته نيست کوچک ترين اهمال اعمال شود يا به بهانه مردمي بودن شخصيت هاي تراز اول و استراتژيک را با توجه به دسايس دشمن بدون ملاحظات عميق و امنيتي رها کنيم.
دومين پيام شهادت ايشان در تداوم راه ايشان مستور است راه شهيد قاسم سليماني راهي نيست که با شهادت علمداري بر زمين بماند، راه شهيد سليماني راهي روشن است و تا ظهور بقيه الله العظم ارواحنا المقدمه الفداه قطعاً ادامه خواهد داشت.
پيام سوم به جريانات و افراد خوش خيال است که اذباب امريکاي جنايتکار و صهيونيسم هيچ گاه سر سازش به نظام و انقلاب و ولايت ندارد. نه امضاء جان کري تضمين است و نه خوش باش ها و اقوال ديگر، سياست ملون و متلون دولت هم بايد به سياست ثابت و چشم داشت به منابع داخل و نيروهاي داخلي معطوف شود، افراد و جريان ناتي که حتي از آتش زدن پرچم آمريکا بر مي آشوبند همان پادوهاي پيدا و پنهان آمريکا هستند که سهواً يا عمداً در دام و دامن روشنفکر بازي ها افتاده اند،آناني که امروز امثال تاج زاده حتي از انتقام خون سيد الشهدا انقلاب واهمه دارند، اين جماعت روشنفکر مآب غربزده و پادو آمريکا از اول هم چنين بوده و مماشات با جريان داخلي که نوکر با جيره و مواجب استکبارند، خيانت به خون شهدا و شهيد والامقام قاسم سليماني را هم مانند پياده نظام استکبار عمل و رفتار و مشي سياسي خود قرار داده اند، اما چکاندن ماشه انتقام سخت ابتدا به ساکن از نيروهاي جنايتکار آمريکا در هر جاي دنيا و جبهه مقاومت آغاز و شخص ترامپ هم و نابودي وي سرلوحه اين انتقام خواهد بود، ريزفاکتورهايي نيز در اين زمينه وجود دارد که بايد مردم بر آن آگاه باشند، امروز مردم ايران و عراق به خوبي مي دانند منشإ ترور و تروريسم آمريکاي جهانخوار و شيوخ منطقه از اذباب و پادوهاي اين تفكرند. لذ ا در انتقام ذره اي بايد ترديد نكرد كه ريشه حيات پادوها را بايد خشكاند، سعودي و اماراتي بايد بدانند هزينه براي آمريكا، باد کاشتن و طوفان درو كردن است. و مبحث آخر با وادادگان داخلي و مزدوران استكبار است يقين داشته باشيد كه قهقهه مستانه امريكا و سعودي و صهيونيسم زمان زيادي را طي نخواهد كرد فرزندان برومند خطه خون و شرف انتقام خون هاي بناحق ريخته شده مبارزان با تروريسم دولتي و تروريسم دست پرورده آن ها داعش را به زودي از ترامپ و صهيونيسم ها و آل هاي منفور منطقه خواهند و يک جاي منتقم خون شهيد سليماني است و هيچ جاي ديگر دنيا براي آمريكايي ها و جنايتكاران امن نيست خون شهيد سپهبد قاسم سليماني و دوستانش در حشدالشعبي اتحاد ملي در ايران و عراق را رقم زد و آمريكا رسواي شكست خورده ، به خوبي مي داند که اولين ثمره اين خون ها فرار از عراق است و پنجه انتقام فرزندان خطه شرف و شهادت در جبهه مقاومت حلقوم آن ها را بسختي خواهد فشرد . هيچ جايي براي ترامپ جنايتكار هم امن نيست، انتخابات را ترامپ نخواهد ديد؟! و اگر هم ببيند ديگر ترامپي وجود نخواهد داشت. از کين انتقام جبهه مقاومت بايد آمريکا بيمناک باشد بديهي است هدف اول ترامپ است.
Share/Save/Bookmark