توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 67524
يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۳
۱۸۰ هزار نامه و تماس تلفنی کرمانشاهیان در سفر رییس جمهور
یک مسئول: هیچ نامه‌ای بدون پاسخ نمی‌ماند
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه از برآورد دریافت بیش از ۱۵۰ هزار نامه مردمی در سفر رییس جمهور به استان خبر داد و افزود: قریب ۲۸ هزار تماس تلفنی نیز با سامانه "سامد" گرفته شد.
یک مسئول: هیچ نامه‌ای بدون پاسخ نمی‌ماند
حجت الاسلام عبدالله عزیزی در گفت و گو باایسنا، با اشاره به برآورد دریافت بیش از ۱۵۰ هزار نامه مردمی در سفر ریییس جمهور به استان گفت: کار رسیدگی به نامه ها در حال انجام است، اما با توجه به تعداد بالای نامه ها هنوز بازشماری دقیقی از آنها صورت نگرفته است.

وی افزود: از روز سفر و از زمان دریافت نامه های مردمی کار رسیدگی به آنها در دستور کار قرار گرفت و تا روز گذشته(شنبه) بیش از ۴۲ هزار نامه پردازش و خلاصه نویسی شده و کد رهگیری برای صاحبان آنها ارسال شده است.

عزیزی گفت: خوشبختانه تمام نیروهای آموزش دیده در دو شیفت کاری پای کار هستند تا هرچه سریعتر به تمام نامه ها رسیدگی شود.

این مسئول تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که هیچ نامه ای بدون پاسخ نماند، چرا که مردم با هزاران امید و آرزو این نامه ها را نگاشته اند و به مردم این اطمینان را می دهیم که به تمامی نامه ها تا حد توان پاسخ داده شود.

عزیزی با اشاره به لزوم الکترونیکی کردن تمام نامه های دریافتی، عنوان کرد: ظرف یک ماه به تمام نامه ها پاسخ لازم داده می شود و نیازی نیست که مردم به جایی مراجعه کنند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه افزود: درکنار نامه های مکتوب، طی مدت سفر ۲۷ هزار و ۹۵۰ نفر با سامانه "سامد (سامانه ارتباطی مردم و دولت)" تماس تلفنی گرفته اند که همه این تماس ها هم بصورت نامه الکترونیکی در می‌آیند.

عزیزی در ادامه با اشاره به سختی کار رسیدگی به نامه های مردمی گفت: قطعا کار دشواری است که ظرف مدت کوتاهی به چند ده هزار نامه و تماس تلفنی رسیدگی شود، اما خوشبختانه با توجه به آموزشی که از ماه ها پیش به نیروها داده ایم این کار به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: از چند ماه پیش ۱۱۲۶ نفر از ۳۳ دستگاه اجرایی استان فراخوان شده و پنج دوره آموزشی برای آنها برگزار شد و خوشبختانه در این زمینه دستگاه ها همکاری خوبی داشتند.

این مسئول گفت: با توجه به این آموزش ها به محض اعلام تاریخ سفر، نیروها در دو شیفت کاری هفت تا ۱۴:۳۰ و ۱۴:۳۰ تا ۲۱ شب پای کار بودند تا ضمن دریافت نامه های مردمی، رسیدگی سریعی به آنها صورت گیرد.
Share/Save/Bookmark