توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 69739
دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان :
شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ناحیه سبز اطلس ایمنی قرار گرفت
شرکت توزیع نیروی برق  استان کرمانشاه در ناحیه  سبز اطلس ایمنی قرار گرفت
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: براساس ارزیابی‌های سه ماهه نخست سال شرکت توانیر؛ کرمانشاه بین ۳۹ شرکت توزیع نیروی برق کشور؛ با میزان شاخص ۱۰۰ در ناحیه سبز اطلس ایمنی قرار گرفته است.
«محمد مرادی» افزود: این دستاورد حاصل تلاش شبانه روزی همه کارکنان این شرکت اعم از سیمبانان تا مدیران است که با نهادینه کردن اصل خود مراقبتی، رعایت اصلاح الگوی رفتاری و عملیاتی کردن شعار اول ایمنی بعد کار؛ کسب شده است.
وی در ادامه از مهمترین اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در راستای ارتقاء و وضعیت ایمنی کارکنان را؛ اصلاح فرایند واگذاری کار به اکیپ های اجرایی، برگزاری مانورهای ایمنی، بررسی نقاط ضعف کارکنان و آموزش اصلاح رفتاری آنان، نهادینه کردن خود مراقبتی، کارآمد کردن نظارت بخش ایمنی عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ادامه به ضرورت بالای رعایت اصول و ضوابط ایمنی در صنعت برق را به ویژه برای واحدهای عملیاتی که روزانه نسبت به رفع خاموشی‌ها و استمرار خدمات رسانی به مشترکان کار انجام می دهند، اشاره کرد و افزود: به همین خاطر جلسات متعدد در راستای بررسی حوادث سالهای گذشته و تجزیه و تحلیل آنها تشکیل شده و پس از شناسایی عوامل خطر برای رفع آنها کلاس های باز آموزی و آموزشی برپا کرده ایم.
ادارات از کار کردن مولدهای برق اضطراری خود اطمینان حاصل کنند
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای مانور ارزیابی آماده بکار مولدهای برق اضطراری دستگاه های اجرایی استان با هم افزایی مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خبر داد و گفت: این مانور با توجه به حساسیت آماده بکار بودن مولدهای برق اضطراری مراکز دارای اهمیتی مانند مراکز پمپاژ آب،تصفیه خانه ها،جایگاه های سوخت و مراکز درمانی، بیمارستانها و مراکز سیاسی و امنیتی در شرایط بحرانی انجام شده است.
مرادی بیان داشت: برخی از این مراکز از این نظر وضعیت نامطلوب داشتند که هشدار های لازم را به دستگاه های اجرایی آنان برای رفع ایرادات داده شده است.
وی در پایان از همه دستگاه های اجرایی و ادارات خواست در راستای ارتقاء پدافند غیرعامل خود از درست کار کردن مولدهای برق اضطراری خود اطمینان حاصل کنند.
شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ۱۱ هزار و ۷۵۸ کیلومتر شبکه هوایی، ۱۷ هزار و ۹۶۸ ترانس با تولید ۲ هزار و ۱۵۳ مگاوات شبکه توزیع، ۲۶۹ فید عمومی و ۳۱ فید تخصصی دارد.
تعداد مشترکان عمومی (ادارات، نهاد و ارگان ها) این شرکت سه هزار و ۲۵۰ مشترک، مشترکان کشاورزی (چاه آب) هفت هزار و ۴۰۰، مشترک صنعتی سه هزار و ۱۱۱ و مشترک تجاری هشت هزار و ۹۰۰ است.
کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند.
Share/Save/Bookmark