توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 58811
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹
گفتمانی بر اساس اخوت ؛
گفتمانی بر اساس اخوت ؛
به گزارش خط نیوز ـ این روزها در فضای مجازی دعوای انتقاد مهران مدیری و وزیر کشور ابعاد جدی وجدیدی را هر روز می گشاید که فارغ از این حواشی باید به مردم سیل زده پرداخت. از سوی دیگر گفتمان رئیس دولت درباره اقدام ارزنده سپاه در سکوت خبری گم می شود .استنباط این است که عده ای فارغ و بیکار، مشغول دامن زدن به حواشی برای سرگرم کردن مردم و فراموشی مصائب سیل هستند .البته نگارنده از وزیر محترم کشور شناختی نسبی دارد. دکتر رحمانی فضلی را یکی از بهترین وزرای کابینه دولت میدانم و به ایشان ارادت دیرینه ای دارم .از ایشان که یکی از اصلی ترین مسئولین گرفتار سیل اخیر است توقع سعه صدر بیشتری بود ...
البته تعصب هنرمندانی همچون مهران مدیری بر لزوم خدمات رسانی به مردم مطلب مثبتی است. این حساسیت ویژه به انتقادهای اقای مدیری دلیل عمده اش تاثیر ایشان بر اقشار مختلف جامعه است.
کاش همه سلبریتی های ما مهران مدیری بودند .کاش دل آنها هم به درد می امد
البته برخی سلبریتی های ما همیشه
بدنبال ژست اپوزیسیونی هستند که در مقابله با نظام قد علم میکنند و البته علیه منافع توده مردم از تبلیغ انتخاباتی منفعت طلبانه تا ... را در پرونده نه چندان موجب خود دارند و دفاع از سگ و گربه و حیوانات و البته منافعشان ملاک اظهار نظر است ...
جاداشت برادر خوبم وزیر محترم کشور، که در سعه صدر از دولت پیشتازترند و سوابق رسانه ای ایشان فراتر از شهرت سیاسی ان است در قبال نقد مشفقانه و طنازی اقای مدیری با ارامش و نقدپذیری برخورد میکردند .
برخوردی که سپاه با ارامش تمام در قبال رئیس دولت غایب در سیل اعمال نمود و وجهه همت خود را به جای پاسخگویی به کم انصافی های رییس دولت، بر کار وخدمت عاشقانه نهاد ..من دکتر رحمانی فضلی را به رحمانیت ولطف میخوانم و میدانم .ایشان در برهه ای در رسانه ملی خاطرات خوشی از خود جای گذاشته ومن با ان خاطر خوش ان را می ستایم .
البته ایشان در دولت توجیه وتفسیر وتبلیغ است که متاسفانه مشاورین (اشنا ) و(غیر اشنا ) حضور دارند تا کار به جایی میرسد که نامحرمان اهل فتنه ساکن ومدیرند ..لذا وجود ایشان نعمتی است ..به هر حال اقای وزیر کشور را به صبر وحلم ورحمانیت دعوت و انتظار دارم مثل خدمات دیگر در مناصب مختلف اکنون نیز به یاری مصیبت زدگان بیشتر همت بگمارند. .
سلبریتی ها را به درد شناسی مهران مدیری ودولت را به تقدیر از گمنام ترین فرزندان بسیجی خود در سپاه وارتش و سایر نهادهای خدوم دعوت میکنیم ..هنوز سیل در خوزستان میخروشد و نیازمند همدلی بیشتر هستیم .گر چه به دولت نقد اساسی داریم .
محمد حسین ترکمن
Share/Save/Bookmark