توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 69233
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۹
سربازان گمنام امام زمان (عج)ضامن اقتدار، امنيت و آرامش
سربازان گمنام امام زمان (عج)ضامن  اقتدار،  امنيت و آرامش
هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) بر امام خامنه اي (مدظله العالي)، ملت شريف ايران و اين سربازان جان بر کف و مجاهدان في سبيل الله مبارک باد.
به همين مناسبت مطلبي در خصوص جايگاه قانوني آن ها ، نظر امامين انقلاب در مورد سربازان گمنام و قطره اي از درياي زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) تقديم خوانندگان عزيز مي شود.
در ماده يک قانون تاسيس وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران چنين آمده است:
به منظور کسب و پرورش اطلاعات امنيتي و اطلاعات خارجي و حفاظت اطلاعات و ضد جاسوسي و به دست آوردن آگاهيهاي لازم از وضعيت دشمنان داخلي و خارجي جهت پيشگيري و مقابله با توطئه هاي آنان عليه انقلاب اسلامي کشور و نظام جمهوري اسلامي ايران وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران تشکيل مي گردد. اين وزارتخانه که با حضور بهترين فرزندان ملت ايران براي تحقق اهداف مذکور در قانون فوق الذکر تشکيل شده است در عرصه هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، امنيتي و فضاي مجازي در داخل و خارج افتخارات فراواني را آفريده است که گاهي گوشه هايي از آن ها به اطلاع عموم مي رسد. بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني(ره) فرمودند: سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب سرافرازي امت اسلامي هستند، سربازان گمنام ما هستي خود را فدا مي کنند و نام و نشاني نمي خواهند‌. (??/?/????)
سربازان گمنام بدين شکل سرافرازي ملت بزرگ ايران را تامين مي کنند که مردم در کمال آرامش به زندگي خود مشغولند و اجتماعات بزرگ آن ها همانند راهپيمايي ها، انتخابات، مراسم مذهبي، اعياد و شهادت ها و ... را برگزار مي کنند در حاليکه دشمنان براي برهم زدن نظم و امنيت اين برنامه ها، دسيسه ها و توطئه هاي متعددي مي چينند که بحمدلله با زحمات و هوشياري هاي هميشگي اين عزيزان، نقشه دشمنان نقش بر آب مي شود. همانطور که امام راحل(ره) فرمودند: سربازان گمنام، نام و نشاني نمي خواهند، آن ها مفتخر به اين هستند که ملت ايران را در اوج اقتدار، امنيت و آرامش ببينند.
حضرت امام خميني(ره) در يکي از پيام هاي خويش ،عارفانه سربازان گمنام را دعا مي کنند و مي فرمايند: بارالها، اين عزيزان مجاهد في سبيل الله را براي ملت ما حفظ فرما و به شهداي آنان رحمت، به بستگان آن ها خصوصا مادران و پدران و همسران آنان صبر و خير و برکت عنايت فرما و از خداوند متعال توفيق سعادت و سلامت شما را خواستارم اميدوارم حضرت ولي عصر (عج) پشتيبان شما باشد. (??/??/????)
انقلاب اسلامي مقدمه انقلاب جهاني امام زمان (عج) است و کساني که در برافراشته نگهداشتن پرچم عزتمند اين نظام تا حضور حضرت بقيه الله(عج) نقش آفريني نمايند، سربازان آن حضرتند و مورد عنايت آخرين حجت خدا هستند.
دشمنان نظام اسلامي در ?? سال اخير دسيسه ها و توطئه هاي فراواني براي جمهوري اسلامي به کار بردند که بحمدلله با رهبري هاي حکيمانه امامين انقلاب حضور مقتدرانه ملت ايران و هوشياري سربازان گمنام امام زمان(عج) که چشمان بينا و بيدار نظام اسلامي هستند، نقشه هاي دشمنان نقش بر آب شد ، هر چه پيش مي رويم توطئه هاي دشمنان پيچيده تر و ترکيبي مي شود، ان شاءالله باهمين هوشياري ها در آينده نيز تير دشمن به سنگ خواهد خورد و مسير زندگي مردم هموارتر خواهد شد چرا که امنيت زيرساخت همه ابعاد زندگي وازضروريات پيشرفت وتوسع کشوراست. امام خامنه اي( مدظله العالي) فرمودند:امنيت زيرساخت همه ابعاد يک جامعه است. حفظ و تامين اين امنيت افتخاري است که نصيب سربازان گمنام امام زمان(عج) است. مجموعه سربازان گمنام در واجا و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و فراجا وديگردستگاههاي نظامي ،با هماهنگي و هم افزايي خاصي براي سربلندي نظام اسلامي و ملت بزرگ ايران در تلاشند. در اين نوشته بيان تمام زحمات سربازان گمنام نه مقدور است نه نگارنده در جريان تمام اقدامات و خدمات اين عزيزان است فقط بدين مناسبت به قصد قربت ، قدرداني از رشادت ها و ايثارگري ها و خدمات بي نظير اين برادران و خواهران خستگي ناپذير و مجاهدان في سبيل الله ونيزاداي دين به شهداي آنها نکاتي به رشته تحرير در مي آيد. امروز بزرگترين سرمايه براي سربازان گمنام امام زمان(عج) اعتماد ولي معظم فقيه امام خامنه اي(مدظله العالي) است آنجا که فرمودند: من به وزارت اطلاعات اعتماد مستحکم دارم و نيز فرمودند: وزارت اطلاعات در حقيقت يک پايگاه عظيم مبارزه و جهاد است. سربازان گمنام در توفيقات ساير دستگاههاي خدمتگزار هم نقش تعيين کننده دارند و از کار آن ها آسيب زدايي مي نمايند، اين مهم حضور شبانه روزي تعداد کثيري از نيروهاي متعهد و متخصص را مي طلبد و خدمات بزرگي که براي انقلاب انجام شده است ، حاصل همين تلاشها و حضور در صحنه مبارزه با دشمن است. امام خامنه اي (مدظله العالي)فرمودند: وزارت اطلاعات با تلاش موثر خود زمينه موفقيت هاي داخلي و بين المللي دستگاههاي مختلف را فراهم مي آورد همچنين فرمودند: وزارت اطلاعات به همت نيروهاي با ايمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابي خدمات بزرگي براي انقلاب انجام داده است.
شکار و پايين کشيدن عبدالمالک ريگي که بطوروحشيانه اي دهها نفر از فرزندان اين ملت را مظلومانه به شهادت رسانده بود، دستگيري و انتقال خود فروخته خائني چون روح الله زم، نيرو و ابزار جنگ نرم دشمن عليه نظام اسلامي ،ضربه زدن به جاسوسان داخلي و خارجي، شناسايي و خارج کردن عوامل نفوذ دشمن در سيستم اداري کشور، متلاشي کردن باندهاي فساد مالي و رسوا کردن اختلاسگران در کشور، تقابل مستمر با سيستم هاي اطلاعاتي و جاسوسي دشمنان همچون سيا، ام آي سيکس و موساد و ...، خنثي کردن توطئه هايي که جهت ربايش يا خرابکاري در هواپيماها طراحي شده، متلاشي کردن باندهاي مافيايي قاچاق مواد مخدر، کالا و ارز، دستگيري کساني که قصد ورود به کشور و اجراي پروژه هاي انتحاري و ايجاد انفجار در اماکن و مراسمات ملي و مذهبي دارند، شناسايي تيم هاي مختلف پژاک، کومله، دموکرات، داعش و ديکر گروهک ها ،قبل ازهر گونه اقدام مخل امنيت، شناسايي و دستگيري تروريست هاي فراوان در ?? سال اخير و شناسايي عاملين يا محرکين خارجي و عوامل اجير کننده آن ها که بيشتر توسط سردسته مستکبران عالم يعني آمريکا و رژيم نامشروع صهيونيستي بودند، شناسايي عناصر اصلي و باندهاي محرک آشوبگران درپاييز سال جاري و شناسايي و دستگيري تعدادي از عوامل مسموميت دانش آموزان دختر در کشور که دشمنان با تمام پيچيدگي و با چند واسطه اين توطئه را در چندين استان اجرا کردندکه اميد داريم تمام عاملان و مسببين اين جنايت وحرکت غير انساني توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسايي و دستگير و به مراجع قضايي تحويل گردند. خلاصه ما به عنوان ملت ايران موارد فوق الذکر را طي ساليان طولاني به عنوان بخش کوچکي از زحمات سربازان گمنام را مي بينيم اما زحمات فراوان و عمليات هاي پيچيده اي که براي شناسايي، کشف و ضربه زدن به عاملين توطئه هاي طراحي شده دشمن اجرا مي شودوگاهي به مجروحيت وشهادت برخي از اين عزيزان مي انجامد را نمي دانيم. ما قدردان زحمات آن ها و فقط شاهد خروجي فعاليت هاي اين فرزندان غيور ملت هستيم. سربازان گمنام امام زمان (عج) شايدتنهاسيستمي هستند که هيچگاه تمام فعاليت ها و عملکردهاي خود را بنا به مصالح ملي ، دلايل علمي ومنطقي وبمنظور جلوگيري از سوءاستفاده دشمنان، به اطلاع عموم نمي رسانند. يعني گمنامي آن ها نه تنها در نداشتن نام و نشان افراد بلکه شامل شرح وظايف آن ها نيز مي شود. ايمان عميق به خداوند متعال و پايبندي به آرمانهاي نظام اسلامي و مصروف داشتن تمام توان براي عملياتي کردن رهنمودهاي امامين انقلاب در تمام عرصه ها از مشخصه هاي بارز سربازان گمنام امام زمان(عج) است. امام خامنه اي(مدظله العالي) در مهر ماه ???? فرمودند: من در يک کلمه عامل موفقيت وزارت اطلاعات را "ايمان" نيروي انساني اين وزارتخانه مي دانم که اين ايمان منحصر به فرد هم هست.
اين مجموعه عظيم و مجاهدان في سبيل الله جز به حاکميت ارزشهاي الهي، حفظ نظام اسلامي و اقتدار، امنيت و آرامش ملت و سلامت سيستم اداري کشور و ديگر وظايف ذاتي خويش به چيزي نمي انديشند و هيچگاه ورود به گرايش هاي سياسي ننمودند. رهبر معظم انقلاب فرمودند در وزارت اطلاعات يک جناح وجود دارد و آن جناح انقلاب است.( ??/??/????)
در تاييد خدمات بزرگ سربازان گمنام فرمايش ديگري از فرماندهي معظم کل قوا در اسفند ماه ???? پس از بازديد ? ساعته از واجا اشاره مي کنيم، ايشان فرمودند: وزارت اطلاعات به همت نيروهاي با ايمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابي خدمات بزرگي براي انقلاب انجام داده است و اکنون پايگاه عظيم مبارزه و جهاد در عرصه جنگ اطلاعاتي در دنياي امروز است.
ما هم به تبع امامين انقلاب از خداي متعال براي سربازان گمنام امام زمان(عج) در هر دستگاه يا هر لباس نظامي، انتظامي، اطلاعاتي، سپاه پاسداران و بسيجيان سرافراز ‏که هستند توفيق و سربلندي مسئلت داريم و آرزو مي کنيم امام زمان(عج) پشتيبان آن ها باشد ان شاء ا... ‏‎ ‎با توفيق و سربلندي روز افزون در اقتدار و امنيت نظام اسلامي همچنان ‏موثر باشند و نقش اساسي در سپردن اين پرچم عزتمند با دستان تواناي ولي معظم فقيه ‎به صاحب اصلي آن، حضرت بقيه الله الاعظم (عج) داشته باشند ، با ‏ظهور آن حضرت است که بساط پوشالي استکبارجهاني جمع خواهد شد و طومار حاکميتي آن ها در هم پيچيده خواهد شد.‏
دکتر جهانبخش زنگنه تبار
Share/Save/Bookmark