توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 46778
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۴
دگر ديسي ناکام فتنه
استراتژي جديد(آشتي ملي)
ژست هاي و ظهورهاي کم دامنه درتراز بسيار ضعيف در برخي از مناسبت ها، چون تشييع آقاي هاشمي( و زنده نمايي) جريان فتنه نشان مي دهد اين حرکت سياسي چند بعدي، از يک سو نفوذ را دنبال مي کند، از سوي ديگر حيات سياسي خود را به رخ مي کشد و از جانب سوم هنوز تريبون هايي براي تبليغ خود با سيگنال رساني ويژه در اختيار دارد.
استراتژي جديد(آشتي ملي)
به گزارش گروه سیاسی خط نیوز؛ آقاي خاتمي رئيس جمهور اصلاحات، راهپيمايي مردم را در 22 بهمن آشتي ملي نام نهاده است. تحرکات جديد اصلاحات و جريان خفته و بيدار فتنه همين چند روز پيش و در مراسم تشييع، آقاي هاشمي چهره خود را نشان داد. فتنه با تمام عوامل و اصحابش بعد از شکست قطعي و تام و تمام در صحنه هاي گوناگون و به ميدان آوردن برخي افرادي چون آقاي مطهري، و گرفتن وام هاي بلاعوض رسانه اي از رسانه ها و خيانت عظيم آن به مردم ايران، دست هاي پيدا و پنهانش امروز با نزديک شدن به انتخابات براي تطهير خود و با ژست طلبکاران به استراتژي جديدي به نام (آشتي ملي) روي آورده تا بار ديگر بتوانند حضور خود را
در صحنه هاي اجتماعي منافقانه از سر بگيرد ولي مردم فهيم ايران مي دانند جريان فتنه متاسفانه در سال هاي اخير با نفوذ به برخي ارگان ها، داشتن مسئوليت هاي مختلف در بدنه دولت اينک به يک جريان نفوذي تبديل شده است که اين جريان به دليل وابستگي ماهيتي و تشکيلاتي و سياسي به جريان برانداز نرم تغيير ماهيت داده و اين غده سرطاني با ريشه دواني در اندام نظام وبا ناراضي تراشي، عدم تحقق وعده هاي دولت، فشار بر مردم، عملاً به سوي براندازي دروني حرکت مي کند.
ژست ها و ظهورهاي کم دامنه درتراز بسيار ضعيف در برخي از مناسبت ها، چون تشييع آقاي هاشمي ( و زنده نمايي) جريان فتنه نشان مي دهد اين حرکت سياسي چند بعدي، از يک سو نفوذ را دنبال مي کند، از سوي ديگر حيات سياسي خود را به رخ مي کشد و از جانب سوم هنوز تريبون هايي براي تبليغ خود با سيگنال رساني ويژه در اختيار دارد.
اين وضعيت جريان برانداز و نفوذ فتنه يک روي سکه است، روي ديگر سکه، تطهير نمودن فتنه براي حضور
جدي تري است عناصر فتنه 88 اکنون باحضور سياسي و فيزيکي در جريانات انقلاب، آرام آرام، (بدون توبه )حضور فيزيکي و رسانه اي خود را گسترش بخشيده اند. و در بسياري از مواقف، در برخي از سخنراني ها، وابستگان خود را به استان هاي کشور عازم نموده تا ضمن (غبارگيري) از چهره دوران (فترت) خود، خزنده واردر عرصه هاي سياسي و اجتماعي کشور شوند.
لذا ادعاي آشتي (ملي) توسط پدر خوانده اصلاحات که اتاق فکر آن اکنون در لندن و آمريکا فعاليت دارد نشانه روشني است که دستگاه هاي امنيتي بايد به رصد اين جريان اهتمام ويژه ورزيده و با عوامل نفوذي آن در مسئوليت ها برخورد جدي را در دستور کار خود قرار دهد. عنصر آشتي ملي، و تنظيم آن به عنوان دستور کاراصلاحاتي هاي آمريکايي و جريان فتنه دقيقاً هدف عملياتي آن در آينده براندازي است. در چنين وضعيتي (طرح آشتي ملي) براي استکبار جهاني يعني اين که ايران و انقلابيون دچار انشقاق جدي بوده و از سوي ديگر ادعاي آشتي ملي، براي قهرمان سازي برخي چهره هاي (مرده) اصلاحات است و دگرديسي ناکام ديگري را مي آزمايند.
مردم شريف ايران در 22 بهمن امسال نشان دادند،
که همه يک دل و يک پارچه هستند و متحد و يکپارچه
در صفي واحد گوش به فرمان ولايت امر داشته و در
استمرار 9 دي خواهان برچيده شدن اصحاب سفياني فتنه از
کشور هستند، آشتي ملي امروز (واژه اي غيرمفيد و
براي انقلاب اسلامي (واژه اي) غير استاندارد. و
غير کارشناسي و غير قابل قبول است. مردم شريف ايران يکپارچه و متحد و در صفي واحد گوش به فرمان ولايتند و همه جريان هاي ولايت محور در چنين صفي علي رغم
اختلافات سليقه اي حضور دارند و شاعران آشتي ملي
( شعري مي سرايند) و (مي بافند) و خشت بر آب
مي زنند.
در پايان به رئيس محترم دولت تذکراً عرض مي کنيم که جريان آشتي ملي و حمايت از آن به هر صورت و هر شکل- شمايلي در خور پسند براي مردم ايران ندارد. اجازه بدهيد خوش بيني افراطي شما، برجامي ديگر بر مردم ايران تحميل ننمايد.
Share/Save/Bookmark