توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 45508
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
مديران غيربومي استان را به هلاکت کشانده اند؟!
مديران و نيروهاي صادراتي که در طول تاريخ اين استان، استان ما را به هلاکت کشانده اند نشانه بارز نبوغ کشي استان محسوب مي شوند، لذا استان ما بايد شجاعانه به مديريت هاي بومي و توانا تاکيد داشته باشد و بر نمايندگان مجلس است که از تزايد صادرات بي رويه نيروهاي غيربومي و البته فاقد شناخت و تخصص جلوگيري کنند البته اين هيچ گاه به معني بومي گرايي تخريب نيست.
مديران غيربومي استان را به هلاکت کشانده اند؟!
به گزارش خط نیوز؛ نگارنده براي انجام کاري به يکي از مديريت هاي تعيين کننده استاني مراجعه نمود، ايشان از استان قهرمان پرور لرستان است، استاني که همواره به نيکنامي و عظمت و جوانمردي و فتوت اشتهار داشته و مردمش براي آرمان هاي نظام سرو جان فدا کرده، لذا در دلسوزي اين عزيزان به اصل نظام و انقلاب و ولايت هيچ گاه نبايد ترديد نمود. اما اين برادر عزيز مدت ها با تلفن همراه به حل مشکل شهرستانش مشغول بود و با دوستان آن جا گپ و گفت داشت و اما استان، از نعمت فراوان اين مديران لايق و متدين برخوردار است و البته ذات همسايگي ما هم به قرابت هاي اصولي تر، اولي تر است. اما مشکلي که اينک حادث شده، دلسوزي اين عزيزان به استان خود است ما با هم منافع مشترکي داريم اما در شرکاي ما که زادگاه عزيزان است به طور طبيعي نزد آنان قرابت بيشتري دارد، اين قرابت و قوت بيشتر باعث مي شود که تعدادي از اين مديران عموماً به حل و فصل مشکلات استان خود بيشتر واقف بوده و به آن بپردازند. از سوي ديگر عدم آشنايي، و گاه رفاقت هاي مديرانه و سپس اجراي راهکاري اصولي به دليل عدم وقوف اين مديران به گرانيگاه هاي استان موجبات محروم نمودن استان را از نعماتي فراهم مي آورد که فرزندان اين خطه بهتر مي توانند با راهکارهاي ريزپردازانه به حل و فصل آن بپردازند.
قيود بومي بودن مديران شجاع و لايق، نه دولت محور يا واردات محور و يا وارداتي، مي توانيد بر بسياري از مشکلات مهار دو گونه عملکرد (اورژانسي) در کوتاه مدت و رويه درمان دردها را در دراز مدت داشته باشد.
غير از اين برادران خيل مديران (صادراتي) عرصه نبوغ کشي مديران اين سامان را ورق زده است.
مديران و نيروهاي صادراتي که در طول تاريخ اين استان، استان ما را به هلاکت کشانده اند نشانه بارز نبوغ کشي استان محسوب مي شوند، لذا استان ما بايد شجاعانه به مديريت هاي بومي و توانا تاکيد داشته باشد و بر نمايندگان مجلس است که از تزايد صادرات بي رويه نيروهاي غيربومي و البته فاقد شناخت و تخصص جلوگيري کنند البته اين هيچ گاه به معني بومي گرايي تخريب نيست، بومي سازي مديريت هم بايد شاخصه اش مديران شجاع، دست پاک، متدين، ولايتي باشد در استان ما بليه دوم اين است که مديران صادراتي در دولت تدبير و اميد، به شناخت تقلب عدم با سپر انساني مديران و عوامل فتنه گر و مسئله دار و مسائل مبتلا بهاي فراواني داده،و اعطاي برخي مسئوليت به عناصر فتنه ساز بومي نشانه استراتژي براندازي نرم و تداوم آن در بستر و سلسله اعصاب امور اجرايي کشور است از اين هم که بگذريم گرايش و گزينش به اين نوع مديران في الواقع خلط مبحث و بسترسازي براي کارکرد مديران ناتوان و همسو با سياست هاي عوامل فتنه است که با تحفظ مسئله دارها و مديران ناتوان و گاه اهل فتنه راه را بر محاسبه ببندند. به هر حال مديران نالايق و ناآزموده و ناتوان غير بومي استان ما را به فلاکت و هلاکت محض کشيده و نشانه هاي فقر، بيکاري و مشکلات عديده حاصل اين نوع مديريت در استان است. خواص استان نيز به دليل قرابت با انديشه هاي ولايتي در اين رهگذر مظلومانه نظاره گر تخريب منابع نرم افزاري نيروي انساني استان از يک سو و هدر روي توان هاي اقتصادي استان بوده و متاسفانه دولت تدبير و اميد که تدبيرش در مقطع فعلي حفظ خود است به انديشه هاي استاني و نيروهاي نخبه نه روي خوشي نشان مي دهد ونه ظرفيت پذيرش نيروهاي لايق، ولايتي، و توانمند را دارد. به هر حال نيروهاي ولايتي و مومن استان اعتقاد دارند.
اين روش نسل کشي مديريت لايق بومي و مومن به امهات نظام ريشه پنهان در براندازي نرم، ناراضي تراشي، و تخريب افکار عمومي داشته و بدون ترديد فرزندان ولايتي اين استان آن را به عنوان تجربه اي تلخ به ياد دارند و آن چنان که مردم در انتخابات مجلس نشان دادند کدام راه را بر مي گزينند در انتخابات آتي هم به آن تفکر رأي منفي مي دهند.
Share/Save/Bookmark