توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 69845
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷
نشست هم اندیشی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اصحاب رسانه همزمان با سالروز خبرنگار در خانه معلم برگزار شد.
نشست هم اندیشی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اصحاب رسانه همزمان با سالروز خبرنگار در خانه معلم برگزار شد.
به گزارش خط نیوز؛ در این مراسم سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه رسالت خبرنگاران برگرفته از حماسه عاشورا و روایتگر عاشورا حضرت زینب کبری (س ) توصیف کرد و گفت: خبرنگاران با تاسی از روایتگر عاشورا باید در بخش روایت دستاوردهای انقلاب در قالب جهاد تبیین بخوبی بیان کنید.
370 هزار نفر دانش آموز برای اول مهر امسال ثبت نام خواهیم کرد 29 هزار همکار بازنشسته 27 هزار همکار شاغل در سطح استان رسالت آموزش 370 هزار دانش آموز را بر عهده دارند.
وی افزود: اولین اتفاق خوب دولت سیزدهم بازگشایی مدارس در 14 فروردین 1401 علی رغم تبلیغات سو دشمن مدارس به کار خود ادامه داد و با بازگشایی مدارس جامعه زنده شد.
محمدی دومین اتفاق خوب در حوزه آموزش د پرورش را انجام طرح رتبه بندی معلمان برشمرد و گفت: در دولت سیزدهم به واسطه طرح رتبه بندی حقوق معلمان به حدود دو برابر قبل رسیده است و در حال حاضر نیز به اعتراضات افراد معترض رسیدگی می شود.
وی سومین تحول در آموزش و پرورش را اعمال شرط معدل در کنکور سراسری عنوان کرد و اظهار داشت: علی رغم شبهاتی که در این زمینه وجود داشت بخوبی توانستیم این طرح را اجرایی کنیم و حتی برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان کاملا استاندارد صورت گرفته است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان از جذب کارکنان جدید خبر داد و گفت: امسال حدود 800 نفر در مقاطع ابتدایی و استثنایی جذب آموزش و پرورش شده اند.
وی گفت: در 27 شهریور امسال در استان برای اولین بار میزبان برگزاری مسابقات قرآنی در استان هستیم که این اتفاق یک رویداد بزرگ فرهنگی برای استان محسوب می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان از آموزش رایگان دانش آمزان تا پایان دوره متوسطه خبر داد و افزود: در هنگام ثبت نام دانش آموزان هیچکس حق گرفتن پول از والدین دانش آموزان را ندارد مگر کسی خود قصد مشارکت در طرح های عمرانی مدارس را داشته باشد که آن هم به صورت داوطلبانه انجام می شود.
وی تصریح کرد: برای برخورداری از دانش آموزان قوی می بایست مدارس ما از کیفیت بالا و قوی برخوردار باشند که نتیجه آن ایران قوی خواهد بود.
Share/Save/Bookmark