توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70113
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۶
به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان
بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه
بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه
سازمان بسیج هنرمندان استان طی انتشار بیانیه ای پیروزی جوانان مقاوم فلسطینی در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی را ستود و شکست مفتضحانه رژیم اشغالگر صهیونیستی را تبریک گفت.
به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان
بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه
انّا فتحنا لک فتحاً مبینا
فلسطین کلید رمز آلود ظهور است.
امام خامنه ای مدظله العالی
در عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی گروه‌های مقاومت صدها موشک را به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه شلیک کردند که آژیرهای خطر در کل «غلاف غزه» و عسقلان به صدا درآمد.
بار دیگر در سایه‌ی اعتماد به وعده‌ی الهی و استمداد از خداوند متعال و با اتکاء به ایمان و قدرت توده‌های مردمی خصوصاً نسل جوان امروز فلسطینی، عطش مبارزه و انتقام سخت از رژیم صهیونیستی روز بروز شدت گرفته و هر روز با انجام عملیات بنیان افکن و شهادت طلبانه ضربات سخت و هولناکی بر کالبد پوسیده رژیم صهیونیستی وارد و ولوله دهشتناکی به اردوگاه استکبار وقت صهیونیسم بین‌الملل براه انداخته است.
اسرائیل ثابت کرده است که جز زبان زور، چیز دیگری نمی‌فهمد. با او جز با زبان قدرت یک ملت و قدرت یک امت اسلامی در سراسر عالم، نمی‌شود حرف زد.
ما هنرمندان بسیجی استان کرمانشاه با افتخار پیروزی مقاومت مظلوم اما قوی و دلیر فلسطین را که دل مومنان را در اقصی نقاط جهان شاد کرد، به مسلمانان و مظلومان عرصه پهناور گیتی، تبریک عرض می نماییم.
لذا سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، از همه ی هنرمندان عزیز ،متعهد و انقلابی می خواهد تا با زبان رسای هنر، هنرمندانه صدای بلند مظلومان جبهه مقاومت باشند و دلاوری و رشادت‌های جوانان ستمدیده فلسطینی را تبیین نموده و به تصویر بکشند .
ان‌شاءالله به زودی با دستان توانمند مقاومت که تجلی دست قدرت خدای سبحان است و نیز همراهی دول عربی و اسلامی، لانه‌های صهیونیست ها ویران شود.
روابط‌عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه
Share/Save/Bookmark