توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 55470
يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۷
درباره سلیی زدن یک سلبریتی به یک خبرنگار
علی دایی فقط یک فوتبالیست عصبانی نیست!
در این شرایط یک فوتبالیست پیشکسوت خیلی راحت باید حتی از حق خود بگذرد تا تیمی که سالها برای آن فوتبال کرده و ایضا به خاطر تعصب ایرانی بودن، در آستانه فینال جام باشگاه های آسیا دچار حاشیه سازی روانی نشود. او به همین دلیل این روزها یک فوتبالیست عصبانی تنها نیست.
علی دایی فقط یک فوتبالیست عصبانی نیست!
به گزارش خط نیوز به نقل از جهان نيوز: علی دایی دیروز یکی از خبرنگاران را به راحتی سیلی زد و قبلا نیز هرطور که خواسته در کنفرانس های خبری، داخل و خارج از محیط سبز داد و فریاد راه انداخته است. او زود و زیاد عصبانی می شود و عصبانیتش فقط فوتبالی نیست، به تعبییر درست تر او فقط برای فوتبال و بردن و باختن عصبانی نمی شود.

دایی یه تفاوت مهمی با بسیاری از چهره های فوتبال دارد. آنهم ثروت و تجارت. شاید بسیاری از فوتبالیست های مشهور هم بهره خوبی از ثروت داشته باشند ولی قضیه علی دایی متفاوت هست. برای درک این موضوع کافیست این جمله جالب سالها قبل ناصر حجازی در گفتگو با یکی از نشریات ورزشی را دوباره مرور کنیم که وقتی خبرنگار از او پرسید شما ثروتمند هستید؟ جواب داد ثروتمند هستم ولی نه به اندازه علی دایی! به میان آوردن ثروت و تاجر بود دایی بدین منظور است که تاکید کنیم علی دایی این روزها فقط یک فوتبالیست عصبانی نیست! او یک تاجر و سلبریتی ورزشی و سیاسی مشهور نیز است. اگر او فقط یک فوتبالیست مشهور بود، قاعدتا نباید دیروز با بازیکنان پرپسولیس آنهم در آستانه فینال جام باشگاه های آسیا اینگونه درگیر میشد. در این شرایط یک فوتبالیست پیشکسوت خیلی راحت باید حتی از حق خود بگذرد تا تیمی که سالها برای آن فوتبال کرده و ایضا به خاطر تعصب ایرانی بودن، در آستانه فینال جام باشگاه های آسیا دچار حاشیه سازی روانی نشود. او به همین دلیل این روزها یک فوتبالیست عصبانی تنها نیست.

شبه همین رفتار چند روز قبل در قضیه درخواست دادستانی برای ارائه توضیحات درباره جمع آوری پول برای زلزله کرمانشاه توسط علی دایی تکرار شد. او در اظهاراتی عجیب و قانون گریزانه گفته بود به دادسرا نمی‌رود و فقط در این باره به مردم پاسخ می‌دهد! در اینجا بازهم علی دایی مانند یک پیشکسوت فوتبالی عمل نکرده. روحیات این روزهای علی دایی متاسفانه همانند یک ورزشکار با اخلاق نیست، کسی که به راحتی به خود اجازه می دهد که به یک انسان سیلی بزند و در برابر قانون گردنکشی کند، معلوم است که حداقل این روزها با اخلاق ورزشکاری فاصله زیادی گرفته است.

اما چند سوال ساده از علی دایی! او در بحث جمع آوری کمک به زلزله زدگان گفته است، فقط به مردم پاسخگو خواهد بود و هیچ لذتی بیشتر از خدمت کردن به مردم نیست. بنابراین ایشان می تواند به میلیون ها مردم طرفدار پرسپولیس پاسخ بدهد که در آستانه فینال جام باشگاه های آسیا، چرا اینگونه برای این تیم بار روانی – تاکید می شود ولو حق با دایی هم باشد که البته رفتارهای خشن او را به هیچ وجه توجیه نمی کند- درست کرد؟ رفتار دیروز او چه نسبتی با دلسوزی برای هزاران مردم هوادار پرسپولیس داشت؟ رفتار دیروزش اساسا در زمره خدمت به پرسپولیسی ها و مردم فوتبال دوستی که پس از سالها منتظر قهرمانی دوباره در جام باشگاه های آسیا هستند، محسوب می شود یا غیر از آن؟!
Share/Save/Bookmark