توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 67927
دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۲
فرماندار کرمانشاه از کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان تجلیل کرد
فرماندار کرمانشاه از کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان تجلیل کرد
فرماندار کرمانشاه از محمد مانی علیخانی کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی والیبال نوجوانان تجلیل کرد.

🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه فرماندار کرمانشاه در مراسمی با حضور مصطفی باباملکی مدیر ورزش و جوانان شهرستان، عباس امانی شهرک پیشکسوت ورزش استان، فرهمند سال افزون رئیس هیات والیبال استان و جمعی از مربیان این رشته ورزشی از محمد مانی علیخانی کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی والیبال نوجوانان تجلیل کرد.

🔹فرماندار کرمانشاه در این مراسم با تبریک افتخارآفرینی تیم ملی والیبال نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: پیشکسوتان هیئت والیبال کرمانشاه همواره در عرصه ورزش ملی و جهانی افتخار آفرینی کرده‌اند و آقای علیخانی امروز میراث‌دار بزرگانی است که در عرصه ملی خوش درخشیدند.

🔹دکتر رحیمی زنگنه با بیان اینکه یک جوان با اخلاق از دیار کرمانشاه امروز کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان است خاطرنشان کرد: وی می‌تواند سال‌ها برای استان و ایران افتخارآفرینی کند و کمترین کاری که مسئولان می‌توانند برای این فرد انجام دهند تقدیر از تلاش و کوشش وی است.

🔹فرماندار کرمانشاه با تقدیر از زحمات هیئت والیبال کرمانشاه و مربیان این هیئت تأکید کرد: کرمانشاه در عرصه ورزش استعدادهای بسیاری دارد که با تلاش هیئت‌های ورزشی این استعدادهای کشف شده و خواهند شد و وظیفه مسئولان هم پشتیبانی از قهرمانان ورزشی این دیار برای تداوم افتخارآفرینی است.

🔹دکتر رحیمی زنگنه با بیان اینکه تلاش قهرمانان ورزشی کرمانشاه بسیار فراتر از تقدیر مسئولان است بیان کرد: تقدیر و تجلیل از قهرمانان ورزشی برجسته‌سازی یک کار ارزشمند و معرفی یک اتفاق خوب است تا این افراد برای سایر جوانان این دیار به‌عنوان الگو معرفی شوند.

🔹در این مراسم دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه فرماندار کرمانشاه، به‌عنوان عضو هیئت رئیسه هیئت والیبال استان کرمانشاه از سوی رئیس این هیئت ورزشی منصوب شد.
Share/Save/Bookmark