تحلیلی بر 9 دی
عصاي موسوي و سحر ساحران
در حاشيه اظهارات اهل فتنه اي که در 9 دي حضور نمي يابد
5 دی 1395 ساعت 9:25
نه دي منظر و مناظره ، مختارهاي تاريخ بود، مقرگاه عمارها،
بي سبب نبوده که اهل فتنه نهروان تا اهل فتنه انقلاب، ( حسين کشي) مي کردند، (حتي) بعد از دهه ها و سده ها، روز بر سر نيزه رفتن (رأس) حسين در خيابان هاي تهران و بردار کردن تيره هاي سفاهت يعني ( حسينيان را با تير کينه زدن) فتنه اصولش را هيچگاه نمي بازد، چهارچوب فتنه هميشه بر عناصرش استوار است، اجسامي چون زبيريان، افرادي چون عمروعاص، چهره هايي چون قتام، يا دلباختگاني چون عبدالرحمن بن ملجم مرادي، اينان قابل تکرار و در طول تاريخ تکثير و متعددند.
به گزارش گروه سیاسی خط نیوز؛ نه دي منظر منظوري است که بر پاي طومار مطول فتنه مهر ابطال زد، نه دي خاستگاه ولي باورانه ياوران با بصيرت ولايتي( نه) از عهد انقلاب خميني (ره) بلکه از عهد ولايت علي (ع) بود، و يادآور صفين و نهروان و قامتهاي ايستادهاي که بر پاي بيرق ولايتمدارانه علي (ع) ايستادند، و ايستادند، نه دي منظر و مناظره ، مختارهاي تاريخ بود، مقرگاه عمارها، بي سبب نبوده که اهل فتنه نهروان تا اهل فتنه انقلاب، ( حسين کشي) مي کردند، (حتي) بعد از دهه ها و سده ها، روز بر سر نيزه رفتن (رأس) حسين در خيابان هاي تهران و بردار کردن تيره هاي سفاهت يعني ( حسينيان را با تير کينه زدن) فتنه اصولش را هيچگاه نمي بازد، چهارچوب فتنه هميشه بر عناصرش استوار است، اجسامي چون زبيريان، افرادي چون عمروعاص، چهره هايي چون قتام، يا دلباختگاني چون عبدالرحمن بن ملجم مرادي، اينان قابل تکرار و در طول تاريخ تکثير و متعددند، چهره هايشان يا نامهايشان ( قوافي) ديگري دارد، و الا در جنس و جناس و رديف و قافيه، يکي هستند، اين عناصر روز از دل لشکر علي (ع) ، از خيمه گاه حاکميت و حکومت عليه علي(ع) شمشير مي کشند، و يا گاهي از خانه » حسن « فرق نمي کند، مگر نمي شود از » اندروني« امام حسن (ع)، قتامي ديگر رشد کند؟!! مگر نمي شود از بيت ( لوط) يا از خانه ( نوح) ناخلفي بپانخيزد، اين ها درس تاريخند ، فتنه مي تواند از دل لشکر علي هم بجوشد و غليان و سيلان داشته باشد. مگر نه کساني که بر سفره انقلاب و خوان خون شهيدان سال ها به يغما نشسته با چهره بدلي مشغول، در فتنه علم کش و بيرق دار نهروان انقلاب بودند حتي ، حتي امروز پادوهاي حقيرشان مسندهاي حکومت علي زمان را لاغضب کرده و برجان و مال مردم اهل ولاء مسلط شده اند که به راحتي بگويند ( فتنه اي نبود) ، و من ( در نه دي به اين مردم نمي پيوندم) اين پادوهاي حقير دنيا طلب که بسوداي سود فزونتر، از پدر ميراث و مسند گرفته »عناصر بي شرم، و غارتگر تنگه هاي احد انقلابند« اين قطاع الطريقان بي ريشه ، همان زبيريان عصر انقلابند آري آن اهل دولتي که با شعار تدبير و اميد برخوان خون شهيداني چون بسطامي ها، چناريها، رشنوادي ها، اميدي ها، نشسته امروز در پسا پرده غنيمت باور خود، همراه با اهل فتنه است چهره اش واسطه مسندي و مسئوليتي که دولت در اختيارش گذاشته ، نقاشي شده ياوه مي سرايد تعبير اين توصيف يعني شريک دزد و رفيق غافله. اهل بصيرت سپاه علي (ع) از نهروان تا انقلاب اسلامي به اين ( تحفههاي ) وامانده که از اسافل فتنه اند و با اين خوش رقصي ها مي خواهند به دوستداران اهل فتنه چراغ سبز بدهند، ... اينان عمله هاي نفوذ فتنه اند و بيرقداران چند چهره و هواشناس لشکريان پنهان سلطه ... بگذريم مردم ما در نه دي با انديشه نه دي بعد از عهد شکني هاي کدخدا و حاميان کدخداباوران با بصيرت وچهره انقلابي باز به ميدان مي آيند اصلاًمگر مي شود يم خروشان ملت و امت خميني و خامنه اي از حرکت بازايستد ، و مگر مي توان مردمي اقيانوسي حرکت اين امت را با اظهارات حقير و کودکانه ، عناصري از عصر فتنه سد کرد، يا از حرکت ايستاد، نه دي مظهر خروش روشنگرانه و بصيرت انديشانه امت شريف اهل ولايت است و تا بصيرت هست اين مايه پرمايه تر است و اين يم خروشان به ولايت الهي ، ولايت خامنه اي حفظه الله پيش خواهد رفت و برسر راه خود هر آنچه فتنه و فتنه گران و عوامل پيدا و پنهانشان ساخته و پرداخته اند، سحرساحران فرعوني است که با عصاي موسوي، سحرشان باطل خواهد شد.
کد مطلب: 45688
آدرس مطلب: http://khatnews.com/vdcaainy.49nma15kk4.html