جمله مهم رهبرانقلاب که نتانیاهو به آن دقت نکرد/ فرمول فلج کردن اسرائیل در غزه چیست؟/ تله اسرائیل برای شکار یحیی السنوار و محمد الضیف

17 مهر 1403 ساعت 11:38

به مناسبت سالگرد عملیات تاریخی طوفان‌الاقصی، تولیدات ویدئویی یک ساله درباره مظلومیت مردم غزه و جنایات بی شمار رژیم کودک کش صهیونی را مرور خواهیم کرد.


اقدامی که مقاومت فلسطین یک سال پیش در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تحت عنوان عملیات طوفان‌الاقصی رقم زد، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مشروع ملت فلسطین علیه اشغالگری و ظلم رژیم صهیونیستی بود. عملیات طوفان‌الاقصی خروش خشم فروخورده تاریخی ملت در بند فلسطین علیه هشت دهه اشغالگری، کشتار و نسل کشی بود. به مناسبت سالگرد عملیات تاریخی طوفان‌الاقصی، تولیدات ویدئویی یک ساله جهان نیوز درباره مظلومیت مردم غزه و جنایات بی شمار رژیم کودک کش صهیونی را مرور خواهیم کرد. رکورد تاریخی آمریکا در غزه براساس یک گزارش منتشر شده همزمان با نخستین سالگرد آغاز جنگ در غزه، برآوردها حاکی از ثبت رکوردی تاریخی از سوی آمریکا در ارائه 17.9 میلیارد دلار کمک به رژیم صهیونیستی است. چرا تاکتیک اسرائیل در پاسخ به «طوفان الاقصی» جواب نداد؟ دشمن خبیث صهیونیستی حالا که سیلی را خورده سیاست مظلوم‌نمایی در پیش گرفته است! وعده قطعی رهبرانقلاب رهبر معظم انقلاب: تردیدی نیست که فلسطین آزاد خواهد شد. جمله مهم رهبرانقلاب که نتانیاهو به آن دقت نکرد پانزدهم مهر (هفت اکتبر) رزمندگان مقاومت رژیم صهیونیستی را با طوفان الاقصی غافلگیر کردند طوفان الاقصی چه بر سر عادی سازی آورد؟ علی‌رغم عادی‌سازی‌ها برای پذیرش موجودیت اسرائیل میان کشورهای جهان‌اسلام اما قرار نبود، افکار عمومی جهان موجودیتی به نام اسرائیل برایشان عادی شود. آغاز عملیات طوفان ‌الاقصی نیز برهه دیگری بود که آبی بر آتش عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها ریخت. فرمول فلج کردن اسرائیل در غزه چیست؟ اسرائیل بازنده بزرگ وقایع اخیر است چرا که نتوانسته آبروی از دست داده خود را برگرداند. برای همین سعی می‌کند با ضریب دادن به جنایات وحشیانه‌اش بتواند خبر شکست را بپوشاند. سکانس پایانی قصه غمناک غزه رهبر انقلاب در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت شهدای استان لرستان درباره قصه غمناک غزه وعده‌ شیرینی دادند. ریشه کودک‌کشی بدون عذاب وجدان چیست؟ رهبرانقلاب: صهیونیست‌ها خودشان را نژاد برتری می‌دانند و آحاد بشر را انواع و اقسام بشر را که غیر صهیونیست و غیر یهودی هستند، از نژاد پَست به حساب می‌آورند. تله اسرائیل برای شکار یحیی السنوار و محمد الضیف تاکنون تل‌آویو با اجرای طرح‌های ترور متعدد و بمباران هشتاد روزه غزه، نتوانسته رهبران نظامی حماس را حذف کند. اینجا کودکان از گرسنگی شهید می‌شوند وزارت بهداشت غزه با ابراز نگرانی درباره قحطی و بی‌آبی در سراسر غزه اعلام کرد: قحطی در شمال این منطقه به مرز مرگباری رسیده است. ۶ پاسخ مهم به یک سوال تحلیلگر و ژنرال بازنشسته لبنانی به واکاوی اوضاع پس از «طوفان الاقصی» در شرایطی پرداخت که حزب الله و انصارالله در حمایت از غزه و مقاومت وارد عمل نمی شدند. مردم غزه تروریست هستند! از نظر غربی‌ها مردمِ تحت بمباران غزه تروریست هستند اما دولت خبیث و جعلی و بی‌رحم صهیونیستی که ظرف شش ماه نزدیک به ۴۰ هزار نفر از جمله چند هزار کودک را قتل عام کرده، تروریست نیست. اسرائیل کودک‌کش به المپیک خوش آمدی! روسیه به دلیل جنگ با اوکراین از ورزش دنیا حذف شد اما رژیم صهیونیستی با وجود کشتار بی‌گناهان غزه در المپیک حاضر است! نگاه زیبای خانواده شهید هنیه عبدالسلام هنیه، پسر ارشد اسماعیل هنیه گفت که خون پدرش "با ارزش تر از خون کودکان غزه" نیست. بکشید و شاد باشید! آماری تکان دهنده از کشتار صهیونیست ها در 76 سال گذشته با ترانه عبری مشهور صهیونیست‌ها (هاوا ناگیلا - بیایید شاد باشیم) را می‌بینید.


کد مطلب: 72138

آدرس مطلب: http://khatnews.com/vdcaa6n0.49nue15kk4.html

خط نيوز
  http://khatnews.com