نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
بخش :  
حزب اصلاح طلب: با تمام توان در انتخابات شرکت می‌کنیم

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲

حزب اصلاح طلب: با تمام توان در انتخابات شرکت می‌کنیم

اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تأکید کردند: انتقادها از روند برگزاری انتخابات کم نیست، ولی پشت‌کردن به صندوق‌های رأی محکوم است و با تمام توان در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

 
۱۰ ویژگی نامزد اصلح مجلس از منظر رهبرانقلاب

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲

۱۰ ویژگی نامزد اصلح مجلس از منظر رهبرانقلاب

مجلس انقلابی و کارآمد با طراحی و تصویب قوانین راهگشا، نقش و تأثیری عمیق و تعیین کننده‌ در مسیر انقلاب بر جای می‌گذارد.

 
شایعه ترور شیخ قیس الخزعلی تکذیب شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲

شایعه ترور شیخ قیس الخزعلی تکذیب شد

یک عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق شایعه ترور دبیرکل این جنبش را بی‌پایه و اساس خواند.

 
حسن روحانی؛ دیپلمات، حقوقدان یا هیچکدام؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲

حسن روحانی؛ دیپلمات، حقوقدان یا هیچکدام؟

آقای روحانی خود را به عنوان دیپلمات و حقوقدان معرفی کرد اما گفتار و رفتار او نشان می‌دهد نه دیپلمات است و نه حقوقدان.

 
چرا روحانی برای دوقطبی سازی کشور اصرار دارد؟/ با پاک کن های سیاسی می شود مشکلات اقتصادی را پنهان کرد؟!

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹

نگاه دیگر به حاشیه سازی رئیس جمهور؛

چرا روحانی برای دوقطبی سازی کشور اصرار دارد؟/ با پاک کن های سیاسی می شود مشکلات اقتصادی را پنهان کرد؟!

این سلسله سخنرانی ها تا جایی بود که برخی از کارشناسان سیاسی و رسانه ها عنوان کردند که گویی دوقطبی سازی از جمله کارویژه های سخنرانی های رئیس جمهور قبل از انتخابات مجلس یازدهم است.

 
باغ‌هایی با ورودی میلیونی فقط برای چند ساعت!

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹

باغ‌هایی با ورودی میلیونی فقط برای چند ساعت!

رئیس اتحادیه عکاسان کرمانشاه از فعالیت بی سرو سامان باغ‌های مخصوص عکاسی و فیلمبرداری عروسی انتقاد کرد و گفت: هیچ نظارتی بر فعالیت این باغ‌ها صورت نمی گیرد. مرتضی جمشیدی مفید در گفت و گو با ایسنا، با ...

 
افزایش قیمت دام و احتمال گران شدن گوشت قرمز

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹

افزایش قیمت دام و احتمال گران شدن گوشت قرمز

رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه از احتمال افزایش قیمت گوشت قرمز طی روزهای آینده خبر داد. حسن آمویی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه قیمت دام سبک و سنگین در میدان دام بالا رفته، اظهار کرد:...

 
هر اقدام نسنجیده دشمن به ضرر خودش تمام می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا:

هر اقدام نسنجیده دشمن به ضرر خودش تمام می‌شود

جانشین فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به امنیت کامل در مرزهای کشور، گفت: امروز نیروهای مسلح کشور آماده‌تر و پرتوان‎تر از هر زمان دیگری آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور بوده و هر نوع تحرک دشمن ...

 
صبح ورزش کنیم یا عصر؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹

صبح ورزش کنیم یا عصر؟

به گفته مدیرپایگاه قهرمانی و مرکز استعدادیابی ورزش استان کرمانشاه بهترین زمان برای انجام ورزش‌های هوازی صبح‌ها و ورزش‌های قدرتی هنگام عصر است. محمود روشنی در گفت و گو با ایسنا، باتاکید براینکه ورزشکاران ...

 
20 بهمن، آغاز رسمی برنامه‌های رویداد گردشگری کرمانشاه 2020

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹

استاندار کرمانشاه اعلام کرد

20 بهمن، آغاز رسمی برنامه‌های رویداد گردشگری کرمانشاه 2020

استاندار کرمانشاه 20 بهمن را به عنوان زمان آغاز رسمی برنامه‌های رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه 2020 اعلام کرد. هوشنگ بازوند در در اولین جلسه هماهنگی کمیته‌های رویداد گردشگری روستایی و اکوتوریسم ...

 
زنان برای نقش‌آفرینی در اقتصاد باید حمایت شوند

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹

زنان برای نقش‌آفرینی در اقتصاد باید حمایت شوند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه نقش زنان به خصوص روستاییان و عشایر در حوزه تولید و اقتصاد در کشور و استان نادیده گرفته شده است، گفت: زنان برای نقش‌آفرینی ...

 
فیلم فجر گفتمان موجود جهان معاصر را تغییر داده است

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹

فیلم فجر گفتمان موجود جهان معاصر را تغییر داده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه فیلمسازی بدون بهره‌گیری از جاذبه‌های غربی را سخت توصیف کرد و گفت: فیلم فجر توانسته است گفتمان موجود جهان معاصر را تغییر دهد.

 
سرپرست جدید پایگاه ملی طاق‌بستان منصوب شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹

سرپرست جدید پایگاه ملی طاق‌بستان منصوب شد

«ملیحه مهدی‌آبادی» طی حکمی از سوی معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان سرپرست جدید پایگاه ملی فرهنگی، تاریخی طاق بستان کرمانشاه معرفی شد.

 
سکونت بیش از ۴۰۸ هزار کرمانشاهی در بافت‌های ناکارآمد شهری

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه خبر داد:

سکونت بیش از ۴۰۸ هزار کرمانشاهی در بافت‌های ناکارآمد شهری

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: ۴۰۸ هزار و ۷۱۶ نفر از جمعیت استان بافت‌های ناکارآمد شهری سکونت دارند.

 
۸۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹

از هفته دولت تا دهه فجر؛

۸۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: ۸۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از هفته دولت تا دهه فجر کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

 
۱۰ هزار نفر در کرمانشاه اجرای انتخابات را بر عهده دارند

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹

فرماندار کرمانشاه:

۱۰ هزار نفر در کرمانشاه اجرای انتخابات را بر عهده دارند

فرماندار کرمانشاه گفت: ۱۰ هزار نفر از عوامل اجرایی در شعب اخذ رای مرکز استان فعالیت می کنند.

 
افزایش ۳ درصدی تلفات در جاده‌های کرمانشاه

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه خبر داد:

افزایش ۳ درصدی تلفات در جاده‌های کرمانشاه

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: میزان تلفات در جاده‌های استان طی ۱۰ ماه گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

 
ثبت ۳۸۴ پرونده در سامانه ارمغان برای دریافت حق پرستاری

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹

مدیر بهزیستی کرمانشاه عنوان کرد:

ثبت ۳۸۴ پرونده در سامانه ارمغان برای دریافت حق پرستاری

مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه گفت: تاکنون ۳۸۴ پرونده واجد شرایط دریافت حق پرستاری خانواده محور در سامانه ارمغان به ثبت رسیده است.

 
جمع‌آوری محصولات فاقد برچسب انرژی از بازار کرمانشاه

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹

مدیرکل استاندارد کرمانشاه مطرح کرد:

جمع‌آوری محصولات فاقد برچسب انرژی از بازار کرمانشاه

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از جمع‌آوری محصولات فاقد برچسب انرژی از بازار خبر داد.

 
کوچ قهرمانان کاراته از کرمانشاه

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹

کوچ قهرمانان کاراته از کرمانشاه

بر بلندای قله افتخارات چندسال اخیر کاراته ایران نام قهرمانان زیادی از دیار شیرین و فرهاد می‌درخشد. از احسان حیدری، سامان حیدری، فرشید محمدی، دانیال قره ویسی و پگاه زنگنه گرفته تا سعید احمدی، هامون درفشی ...