توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 52030
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲
استفاده از پیامک سفید به‌جای پیام تبلیغاتی
یک کارشناس بخش فناوری اطلاعات گفت: سازمان‌ها، شرکت‌ها، و صنوف برای اطلاع‌رسانی به اعضا و مشتریان خود پیامک‌های سفید را که با رضایت افراد ارسال شده و امکان مسدود کردن آن وجود دارد، بفرستند.
به گزارش خط نیوز به نقل از تسنیم: دریافت انبوهی از پیامک‌های تبلیغاتی یکی از مشکلاتی بوده که افراد با آن مواجه‌اند و برای رهایی از این امر اقدام به بستن کلیه پیام‌های تبلیغاتی خود می‌کنند؛ در این میان برخی پیامک‌های اطلاع رسانی نیز که سازمان‌ها، واحد‌های صنعتی و صنفی می‌خواهند به مشتریان و حتی کارمندان خود بفرستند با مشکل مواجه می‌شود.

وحید خسروی یکی از فعلان بخش فناوری ارتباطات در این باره اظهار داشت: برای رفع این مشکل ارسال پیامک‌های به اصطلاح سفید پیشنهاد می‌شود، زیرا این پیامک با کسب رضایت مشتری برای وی ارسال می‌شود و ایجاد مزاحمتی برای آن‌ها ندارد.

وی افزود: مسدودسازی پیامک‌های تبلیغاتی باعث شده بود که اصناف وشرکت‌هایی که قصد اطلاع‌رسانی فعالیت‌های خود را داشتند نتوانند پیامک‌های موردنظر را برای مخاطبان و مشتریان ارسال کرد.

خسروی اظهار کرد: بر این اساس صنوف مختلف می‌توانند پیامک‌های اطلاع رسانی را برای مشتریان خود ارسال کنند و به مشتری و دریافت کننده پیام نیز بر خلاف پیامک‌های تبلیغاتی این امکان داد می‌شود که دریافت این پیامک‌های رایگان را در صورت عدم رضایت، غیر فعال کنند.
Share/Save/Bookmark