توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70814
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶
امام جمعه کرمانشاه: تلاش جدی برای حل مشکلات اقتصادی مردم در دولت سیزدهم شکل گرفته است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه تلاش جدی برای حل مشکلات اقتصادی در دولت شکل گرفته است گفت: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم امری شدنی است.
امام جمعه کرمانشاه: تلاش جدی برای حل مشکلات اقتصادی مردم در دولت سیزدهم شکل گرفته است
حجت الاسلام حبیب‌الله غفوری ، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در دیدار با کارگزاران نظام، افزود: خیلی از مشکلات اقتصادی کشور با مدیریت صحیح و اجرای اقتصاد مقاومتی حل‌شدنی است.

وی اضافه کرد: ایشان در این دیدار اقدامات دولت سیزدهم را قابل تحسین دانستند و فرمودند که با توجه به مشکلات و چالش‌هایی که وجود دارد، هنوز جای کار و تلاش برای رفع مشکلات مردم وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه تأکید کرد: مشکلات معیشتی مردم امری غیرواقعی نیست و باهمت مسئولان در راستای رفع مشکلات و خواسته‌های آن‌ها بدون شک قابل حل است.

حجت‌الاسلام غفوری با بیان اینکه این مسیر باید طی شود و مدیران بیش از چیزی که مشاهده می‌شود در این زمینه تلاش کنند، افزود: باید تلاش‌ها در راستای رفع مشکلات اقتصادی، در زندگی مردم ملموس و محسوس باشد.

وی ادامه داد: البته همانطور که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) هم تأکید کرده‌اند، اقدامات خوب دولت سیزدهم در این حوزه باید از زمان‌بندی مناسبی هم برخوردار باشد تا برای مردم قابل لمس باشد.

امام‌جمعه کرمانشاه همچنین با اشاره به فرمایشات رهبری در مورد اهمیت تحقق برنامه هفتم توسعه نیز گفت: اگر برنامه هفتم توسعه با رشد هشت‌درصدی اقتصاد تحقق پیدا کند، به‌طور قطع وضعیت موجود تغییر خواهد یافت و مردم انتظار دارند که اثر این رشد اقتصادی را در سفره خود ببینند.

وی با اشاره به حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم در رویدادهای مختلف کشور تاکید کرد: دولت نیز باید تلاش کند که بار مشکلات برای مردم، که این‌گونه در صحنه هستند، کاهش یابد.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی پانزدهم فروردین ماه در دیدار سران قوا، جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام و چهره‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور بیانات و رهنمودهایی را در زمینه های مختلف بیان فرمودند.
Share/Save/Bookmark