توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 45984
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۸
تمجید ویژه امری از طوفان شاگردانش برابر باستیا
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد شاگردانش برابر باستیا تمجید کرد.
تمجید ویژه امری از طوفان شاگردانش برابر باستیا
به گزارش خط نیوز؛ اونای اِمری در پی برتری 7 بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش برابر باستیا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فرانسه گفت: مهم‌ترین چیز این بود که در این بازی به پیروزی رسیدیم. ما در خانه بازی می‌کردیم و بازیکنانم اعتمادبه‌نفس بالایی داشتند و بازی خوبی را ارائه دادند که نتیجه موردنظر را برای ما به همراه داشت.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن تأکید کرد: در حالت عادی تیم‌هایی که به پارک دوپرنس می‌آیند، انگیزه بالایی مقابل ما دارند. رد و بدل کردن پاس در این شرایط دشوار می‌شود، اما موفق شدیم قفل دروازه باستیا را بگشاییم و در ادامه هم فضا بازتر شد و حریف تمرکزش را از دست داد.

وی افزود: وقتی گل سوم را هم وارد دروازه باستیا کردیم، به روند پیشرفت خود در جریان بازی ادامه دادیم. بازیکنان ما از جمله یولیان دراکسلر و آنخل دی‌ماریا با انگیزه بالایی که داشتند، خوب بازی کردند و موفق به گلزنی نیز شدند. از عملکرد تیمم راضی هستم. ما می‌خواهیم با همین روند به کارمان ادامه بدهیم.

امری در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که هدایت PSG را بر عهده گرفتم، گفتم که این تیم یک ایده‌ بازی داشته که من هم می‌خواهم همین ایده را دنبال کنم، چون ایده خوبی است و تنها می‌خواهم روی جزییاتش کار کنم. می‌خواهم در جریان بازی فشار بر حریف را تقویت کنیم و با بازیکنان بیشتری حمله کنیم. در این بازی موفق به این کار شدیم و در بازی‌های بعدی‌مان هم باید همین‌طور باشیم.
Share/Save/Bookmark