توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 64181
يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۵
مصری در صحن مجلس:
سلاطین گوشت میلیاردها تومان به جیب زدند
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سلاطین گوشت با ارز ۴۲۰۰ تومانی این محصول را وارد کردند اما با ارز نیمایی فروختند و این مسئله باعث شد که صدها میلیارد تومان به جیب بزنند.
سلاطین گوشت میلیاردها تومان به جیب زدند
به گزارش خط نیوز؛ عبدالرضا مصری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مسائل حوزه کشاورزی، گفت: معمولاً یکسری قانون‌های نظارتی از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای کشاورزان به تصویب رسیده و اجرا می‌شود که منجر به اجحاف در حق مردم شده است.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی ممنوعیت صادرات دام را به تصویب رسانده این در حالی است که معاون وزیر جهاد کشاورزی در این زمینه دستورات دیگری صادر می‌کند و با وجود آنکه دامداران حق صادرات دام ندارند، برخی از افراد با مجوزهای شخصی اقدام به صادرات دام می‌کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چِک‌هایی که در این باره صادر شده، موجود است و معاون وزیر جهاد کشاورزی در صدور این مجوزهای غیرقانونی دست داشته است.

مصری بیان کرد: همچنین سلاطین گوشت، این محصول را با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی به کشور وارد کردند اما با ارز نیمایی فروختند و همین مسئله باعث شد که آنان یک‌شبه صدها میلیارد تومان به جیب بزنند؛ وزارت جهاد کشاورزی هیچ اقدامی در این راستا انجام نداد و فقط تماشاگر بود.

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات این حوزه آن است که ۸۰ هزار تن برنج وارداتی آنقدر در انبارها باقی ماند تا فاسد شد و متأسفانه در وزارت جهاد کشاورزی کسی در این زمینه پاسخگو نیست.
Share/Save/Bookmark