توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 51383
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱
آیت‌الله هاشمی شاهرودی:
مقاومت اسلامی در جهان اسلام از برکات انقلاب اسلامی است
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حرکت های مقاومت اسلامی در جهان اسلام را از برکات انقلاب اسلامی ایران است.
مقاومت اسلامی در جهان اسلام از برکات انقلاب اسلامی است
آیت الله محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز(یکشنبه) در دیدار جمعی از مدیران و مسئولان نظام با تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی موفقیت برای همه خدمتگزاران ایران اسلامی، اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در دوره جدید فعالیت مجمع را اولین اولویت این نهاد انقلابی در سال ۱۳۹۷ عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم به نحو احسن، این منویات عالی را اجرایی کنیم.

وی افزود: مجمع بازوی مقام معظم رهبری در سیاستگذاری است، این وظیفه مهم در کنار سایر مسئولیت‌های این نهاد، مجمع را به عنوان ابتکاری ماندگار از حضرت امام مطرح کرده است.

آیت الله هاشمی شاهرودی ادامه داد: سیاست های کلی روح و محتوای یک نظام سیاسی را تشکیل می‌دهند که در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی اقتصادی، حقوقی، نظامی و امنیتی می تواند ارزش‌های انقلاب ما را به دنیا معرفی کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در تبیین آثار معنوی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان افزود: انقلاب اسلامی ما، محدود به یک کشور نبود و یک انقلاب و حرکت جهانی شد. انقلاب ما یک بیداری عظیم در منطقه و کشورهای اسلامی ایجاد کرد و برای مستضعفین جهان در برابر مستکبرین یک دلگرمی است.

وی تصریح کرد: این انقلاب، ارزش‌های الهی و حرکت انبیا و ائمه معصومین را احیا کرد و می بینیم که به برکت انقلاب اسلامی، در بسیاری از مقوله‌ها، از جمله گفتمان‌های جهانی تغییراتی ایجاد شده است.

آیت الله هاشمی شاهرودی حرکت های مقاومت اسلامی در جهان اسلام را از برکات انقلاب اسلامی ایران خواند و گفت: می بینیم که بحث مقاومت و تقویت جبهه مقاومت، قدرت های سلطه‌گر به ویژه آمریکا را بیچاره کرده است. از خداوند توفیق روز افزون و سلامت مقام معظم رهبری و همه خدمتگزاران به اسلام و مردم را خواهانم.

در ابتدای این دیدار، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تبریک اعیاد شعبانیه، گزارشی از فعالیت‌ها و اولویت‌های مجمع در سال ۱۳۹۷ را ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
Share/Save/Bookmark