توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 36993
چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۸
پیرموذن در نطق میان‌دستور:
برخی با پخش شب‌نامه در مجلس، قصد انتقام از دولت و نمایندگان را دارند
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: با کمال تاسف عده‌ای علی‌رغم انزارها و بیم‌دهی‌های رهبری با اظهارات توهین‌آمیز و پخش شب‌نامه در مجلس گویی قصد انتقام از دولت و نمایندگان برآمده از اراده ملت و تلخ‌کردن کام ملت را دارند.
برخی با پخش شب‌نامه در مجلس، قصد انتقام از دولت و نمایندگان را دارند
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری ایلنا، کمال‌الدین پیرموذن ضمن تقدیر از تلاش و دستاوردهای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در نطق میان دستور خود در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رضوان خداوندی بر عموم شهیدان به ویژه شهدای هسته‌ای ایران، آغاز پایان ظلم و ستم به ایران و ایرانی، با ‌شهد شیرین به بار نشستن استقامت و پایمردی ملت و توافق عزت‌مدار و سازنده دولت با غرب که بی‌تردید افزایش ثروت ملی،‌ افزایش نشاط اجتماعی ، افزایش سرمایه ارزشمند اجتماعی ، رشد اقتصادی،‌ اقتدار بیش از پیش نظام و کیان و بارور شدن امید و غرور ملی را به ارمغان خواهد آورد، گوارای وجود نازنین ایرانیان باد.

این نماینده مجلس ادامه داد: با کمال تاسف عده‌ای علی‌رغم انزارها و بیم‌دهی‌های رهبری با اظهارات توهین‌آمیز و پخش شب‌نامه در مجلس و عملشان گویی قصد انتقام از دولت و نمایندگان برآمده از اراده ملت و تلخ‌کردن کام ملت را دارند. تبریک توافق و مراتب حق‌شناسی و قدردانی خویش را از زحمات بی‌شائبه دولت اعلام می‌دارم. رجای واثق دارم دیگر در جهان و ایران نتانیاهوی اسرائیلی، جان بینر آمریکایی، جریان خاص ایرانی و جنایت‌کاران وهابی نمی‌توانند حرکت، حقانیت و مصلح بودن نظام جمهوری اسلامی ایران و کارآمدی دولت و نیکویی ایرانی را از دل‌های جامعه بشریت بزدایند.

وی افزود: در ایران در سال همدلی دولت و ملت، دیگر احدی نمی‌تواند با بی‌توجهی به خواست واقعی رهبری و ملت و منافع ملی به مشارکت جدی مردم که رگ حیاتی استراتژی توسعه کشور و حضور میلیونی ملت در انتخابات پیش‌روی مجلس و تحقق حماسه سیاسی دیگر و حماسه اقتصادی است، آسیب برساند.

پیرموذن در ادامه این نطق افزود: تخریب، خشونت، خودسری، شب‌نامه، اختلاف، انحصارگری و افراط‌گری سم مهلک پیشرفت کشور و تعالی هم‌وطنان است. ملت خسته از دعواهای سیاسی بی‌حاصل و غوغاسالاری‌های ناپسند، به آرامش خیال و تحقق حماسه اقتصادی با ظرفیت‌های شغلی فراوان نیاز دارد. در هیاهوی دعوای‌ ما صدای ملت شنیده نمی‌شود، ما باید اذهان خود را متحول سازیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با قرائت قطعه شعری ادامه داد: چهارم مرداد ماه روز ملی کهن‌شهر اردبیل، روز استان قهرمان‌پرور اردبیل و روز ملت تاریخ‌ساز ایران گرامی باد.

وی ضمن تشکر از سفر جهانگیری به اردبیل گفت: آقای جهانگیری خوار چشم اختلاس‌گران و حیف و میل کنندگان هم هستند.از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و رئیس‌جمهورکه عزم دارند این روز را به عنوان روز ملی اردبیل مصوب کنند نیز تقدیر و تشکر می‌کنم.

پیرموذن در پایان خاطرنشان کرد: از وکلای ملت درخواست دارم تا در جهت بها دادن به مطالبات اهالی حسینی اردبیل با توجه به نقش بارز و تعیین‌کننده اردبیل در تاریخ شیعی و ملی ایران و مزیت‌های سرزمینی در خصوص تصویب منطقه آزاد اقتصادی استان اردبیل توجه ویژه داشته باشند.
Share/Save/Bookmark