توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 56973
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶
محمود فکری: برخی تیم‌ها امتیازات مُفتی از اشتباهات داوری گرفتند/ تنها یک بار با مدیران نساجی صحبت کردم
محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر معتقد است که در نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول، برخی تیم‌ها از اشتباهات داوری سود بردند و امتیاز گرفتند.
محمود فکری: برخی تیم‌ها امتیازات مُفتی از اشتباهات داوری گرفتند/ تنها یک بار با مدیران نساجی صحبت کردم
به گزارش خط نیوز؛ محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اردوی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در تهران اظهار داشت: در مجموع اردوی خوبی بود. تمرینات خوبی داشتیم و به آمادگی نسبی دست یافتیم. یک بازی تدارکاتی با پارس جنوبی داشتیم که به دلیل بارندگی نتوانستیم کامل بازی کنیم و این مسابقه پس از حدود 50 دقیقه به پایان رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شاهین می‌تواند در نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشد یا خیر، تصریح کرد: امیدوارم به تیم ما بیشتر توجه شود و باشگاه در پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان و پشتیبانی تیم، عملکرد بهتری داشته باشد.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به اشتباهات داوری در نیم‌فصل اول علیه این تیم خاطرنشان کرد: همچنین امیدواریم سازمان لیگ روی بازی‌ها و نیز قضاوت داوران، به خصوص در دیدارهای تیم‌های بالای جدولی بیشتر نظارت کند تا حقی، ناحق نشود. در نیم‌فصل اول، برخی تیم‌ها از اشتباهات داوری سود بردند و امتیازات مُفتی کسب کردند. برخی تیم‌ها مانند شاهین هم واقعاً از بابت داوری اذیت شدند.



«نوشدارو پس از مرگ سهراب فایده‌ای ندارد و امیدوارم مسئولان، به خصوص شهردار بوشهر توجه ویژه‌ای به تیم شاهین داشته باشند.»، فکری درباره شرایط باشگاه شاهین و مشکلات مالی این باشگاه، ضمن بیان این مطلب گفت: متأسفانه هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و تغییری در باشگاه به وجود نیامده است. امیدوارم بازیکنان حقوق خود را در موعد مقرر دریافت کنند، چون زمانی می‌توانیم از آنها انتظار تلاش و بازی خوب داشته باشیم که حقوق خود را در زمان مقرر دریافت کنند. اگر این اتفاق نیفتد، نباید انتظار چندانی از بازیکنان داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما این است که شهردار بوشهر، ورزشی و فوتبالی نیست و درک متقابلی میان دو طرف وجود ندارد. این اتفاق ما را آزار می‌دهد. امیدوارم در نیم‌فصل دوم اتفاقات خوبی رخ دهد و همه ما سربلند شویم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر که در چند هفته اخیر از او به عنوان گزینه احتمالی سرمربیگری نساجی مازندران نام برده شد، در این خصوص تصریح کرد: هفته گذشته از طرف باشگاه نساجی با من تماس گرفتند و با هم صحبت کردیم، اما پس از آن مذاکره دیگری نداشتیم. این پیشنهاد تا الان جدی نبوده است. شاید مردم قائمشهر و عاشقان واقعی نساجی، من را بیشتر به عنوان گزینه نساجی معرفی کردند. آنها پیگیر حضور من در نساجی هستند، اما مسئولان باشگاه دیگر تماسی با من نداشتند.
Share/Save/Bookmark