توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 56793
پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۲
لغو اردوی خارجی الغرافه/ الاهلی بدون امید ابراهیمی شروع می‌کند
تیم الغرافه اردوی آماده‌سازی خارجی خود را لغو کرد و الاهلی دوحه نیز بدون امید ابراهیمی، ملی‌پوش ایرانی مهیای نیم‌فصل دوم لیگ ستارگان قطر می‌شود.
لغو اردوی خارجی الغرافه/ الاهلی بدون امید ابراهیمی شروع می‌کند
به گزارش خط نیوز و به نقل از روزنامه الشرق قطر، با اعلام محمود غزال، رئیس باشگاه الغرافه اردوی خارجی در وقفه نیم‌فصل لیگ ستارگان برنامه‌ریزی نشده است و این تیم از فردا (جمعه) زیر نظر کریستین ژورکوف، سرمربی فرانسوی دور جدید تمرین‌های خود را آغاز می‌کند.

بر اساس این گزارش، کریستین ژورکوف و بازیکنان خارجی تیم الاهلی شامل وسلی اسنایدر، ولادیمیر ویس و دیه‌گو آمادو با وجود کنار گذاشته‌شدن احتمالی آنها در نقل‌وانتقال‌های زمستانی در تمرین فردای الغرافه حضور می‌یابند. مهدی طارمی (ایران)، یوسف حسن، احمد علاء، تمیم المهیزع و عبدالعزیز حــاتــم (قطر) به دلیل حضور در جام ملت‌های آسیا غایبان دور جدید تمرین‌های تیم الغرافه خواهند بود.

خبر دیگر از لیگ ستارگان قطر مربوط به تیم الاهلی دوحه است که امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده، بازیکنان ایرانی را در اختیار دارد.

تیم الاهلی با بازگشت باریرا، سرمربی اسپانیایی از فردای مهیای آغاز دور جدید تمرین‌ها می‌شود. امید ابراهیمی به دلیل همراهی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا در تمرین‌های الاهلی حضور نخواهد داشت.
Share/Save/Bookmark