توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30368
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۰
پس از استعفای محمد هاشمی
حزب کارگزاران برای بررسی آخرین تحولات حزب تشکیل جلسه می‌دهد
حزب کارگزاران سازندگی پس از استعفای محمد هاشمی، به منظور بررسی آخرین تحولات این حزب تشکیل جلسه می‌دهد.
حزب کارگزاران برای بررسی آخرین تحولات حزب تشکیل جلسه می‌دهد
به گزارش خط نیوز ، شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در جلسه دوشنبه ۲۸ مهر خود به بررسی آخرین تحولات این حزب خواهد پرداخت.

این جلسه پس از آن تشکیل می‌شود که محمد هاشمی رئیس کمیته سیاسی حزب کارگزاران رسماً اعلام کرد که از این حزب کناره‌گیری کرده است.

وی در بیان علت استعفای خود گفته است که: "ترکیب جدید شورای مرکزی حزب کارگزاران بسیار شبیه به جبهه شده است؛ من ترجیح دادم با شرایط جدید در شورای مرکزی نباشم چراکه دیدگاه‌ها در حزب کاملاً متفاوت شده بود. افراد دیدگاه‌های مختلفی را مطرح کردند که ترجیح دادم در شورای مرکزی نباشم."

محمد هاشمی همچنین تاکید کرده است: "در کشور احزاب نباید جانشین جبهه‌ها شوند.حزب با جبهه متفاوت است ظاهراً برخی از فعالین سیاسی تعریف حزب را با جبهه اشتباه گرفته‌اند. به همین دلیل من با شرایط جدید حزب کارگزاران کنار نیامدم. من به دنبال تشنج در حزب نبودم به همین دلیل کناره‌گیری کردم."

محمد هاشمی عضو و رئیس هیئت موسس حزب کارگزاران سازندگی ایران بود. آخرین جایگاه محمد هاشمی در حزب کارگزاران رئیس کمیته سیاسی بود که در آن غلامحسین کرباسچی، سیدحسین مرعشی، محمد قوچانی، محمد عطریانفر، فائزه هاشمی و رضا امراللهی نیز حضور داشتند.



Share/Save/Bookmark