توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 56946
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۷
تارتار: تیم ملی دستش را در مرحله گروهی برای حریفان رو نمی‌کند/ ژاپن رقیب اصلی ما برای قهرمانی است
سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم گفت: تیم ملی در گام اول اقتدارش را در جام ملت‌ها نشان داد اما مطمئن باشید کی‌روش دستش را در مرحله مقدماتی برای حریفان رو نخواهد کرد.
تارتار: تیم ملی دستش را در مرحله گروهی برای حریفان رو نمی‌کند/ ژاپن رقیب اصلی ما برای قهرمانی است
به گزارش خط نیوز؛ مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برد 5 بر صفر تیم ملی کشورمان مقابل یمن اظهار داشت: تیم ملی شروع خیلی خوبی در جام ملت‌ها داشت و با زدن 5 گل در گام اول توانست اقتدار خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این جام نشان دهد. اگرچه یمن حریف چندان قدرتمندی نشان نداد و به نوعی بازی کاملا یک‌طرفه به سود ایران بود. این برد پر گل می‌تواند به ما کمک کند تا اگر برای سرگروهی با عراق هم امتیاز بودیم به خاطر تفاضل بهتر در صدر قرار بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه این بازی برای تیم ملی به نوعی یک بازی تدارکاتی محسوب می‌شد، خاطرنشان کرد: طبیعی است که بازی‌ها گروهی تیم ملی تقریبا آسان است و ملی‌پوشان می‌توانند در این بازی‌ها تاکتیک‌های مخالف تیمی خود را پیاده و تمرین کنند، ضمن اینکه قطعا تیم ملی دستش را در این مرحله از مسابقات برای مدعیان رو نخواهد کرد. به این خاطر من فکر کنم کی‌روش در هر یک از 3 بازی مرحله گروهی تیمش را با ترکیب متفاوت به میدان خواهد فرستاد. چهره اصلی تیم ملی را در بازی‌های حذفی خواهیم دید و انشالله قدم به قدم تا فینال پیش خواهیم رفت.

تارتار در واکنش به این سوال آیا انتظار از تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت‌ها انتظار زیادی است؟ یادآور شد: ایران در همه دوره‌های جام ملت‌ها جزو مدعیان قهرمانی بوده اما عوامل زیادی در عدم قهرمانی تیم ملی در دوره‌های قبل دخیل بوده است. در همین دوره قبل هم ما با کی‌روش می توانستیم تا فینال پیش برویم که متاسفانه مقابل عراق 10 نفره شدیم و این اتفاق غیرمنتظره برنامه‌های کادرفنی را بر هم زد. در این دوره از بازی‌ها هم واقعا تیم یکدست و متحدی داریم و اگر بدشانسی نیاوریم یکی از فینالیست‌ها خواهیم بود. تیم‌هایی مثل کره و استرالیا در بازی اول خود خیلی مقتدر نشان ندادند. اما مسلما تیم ملی ژاپن رقیب اصلی تیم ملی برای قهرمانی است.
Share/Save/Bookmark