توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 37415
دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۳
برای درخواست کمک مالی از مردم ابتدا باید اعتماد آنها را جلب کرد
منتقمی: عجیب است که پرسپولیس با این همه طرفدار اسپانسر ندارد
سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: جای تعجب دارد باشگاه پرسپولیس با این همه محبوبیت اسپانسر ندارد.
منتقمی: عجیب است که پرسپولیس با این همه طرفدار اسپانسر ندارد
به گزارش خط نیوز؛ بهروز منتقمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص طرح جدید مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر درخواست کمک مالی از هواداران این باشگاه، اظهار داشت: اظهارنظرهای مسئولان باشگاه پرسپولیس را در این‌باره در رسانه‌ها خواندم و بعید می‌دانم این باشگاه واقعاً قصد داشته باشد از هواداران خود کمک بگیرد.

وی ادامه داد: مدتی است که از باشگاه پرسپولیس دور هستم و نمی‌دانم درون این باشگاه چه می‌گذرد، اما باشگاه محبوبی مثل پرسپولیس قطعاً باید اسپانسر هم داشته باشد. اینکه در این باشگاه برای جذب اسپانسر بستر‌سازی لازم شده است یا نه را نمی‌دانم و چون از باشگاه دورم متوجه نمی‌شوم چرا اسپانسر‌ها به سراغ باشگاه پرسپولیس نمی‌آیند. در کل می‌توان گفت باشگاهی با این قدمت و محبوبیت عجیب است که اسپانسر نداشته باشد.

سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود مسئولان پرسپولیس برای انتخاب اسپانسر با وزارت ورزش به توافق نرسیده‌اند، تأکید کرد: قطعاً وزارت ورزش مخالف انتخاب اسپانسر برای باشگاه پرسپولیس نیست. به عقیده من بهتر است مسئولان باشگاه پرسپولیس در زمینه انتخاب اسپانسر از دیگران از جمله مسئولان قبلی این باشگاه کمک بگیرند. شاید اسپانسرهایی باشند که در مسائل جزیی با آنها توافق نشده و بهتر است با آنها بیشتر مذاکره شود. باشگاه پرسپولیس در زمینه جذب اسپانسر اطلاعیه دهد و در نهایت از بین گزینه‌ها یکی را انتخاب کند. بحث کمک‌های مردمی با درآمد فرق می‌کند و دو مقوله کامل جداست. شاید بشود با کمک‌های مردمی بخشی از هزینه‌های باشگاه را تأمین کرد، اما این ترفند به صورت موقت جواب می‌دهد و باشگاه نیاز دارد از راه‌های دیگری درآمدزایی کند.

منتقمی خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد از کمک‌ها مردمی بهره برد باید امتیازاتی هم به آنها داده شود که در این زمینه هم پیش از این طرح‌هایی در باشگاه پرسپولیس به اجرا درآمد که موقت بود و در آخر جواب نداد. برای درخواست کمک از مردم ابتدا باید اعتماد آنها را جلب کرد که به دست آوردن اعتماد مردم نیز یک مسئله زمان‌بر است. زمانی که بستر برای جذب اسپانسر مهیاست، چرا از آن استفاده نکنیم در حالی که تمام تیم‌ها دارای اسپانسر هستند؟!

وی عنوان کرد: زمانی که مسئول ورزش یکی از استان‌ها بودم هرگز به باشگاه‌های استان کمک نمی‌کردیم و باشگاه‌ها در رشته‌های مختلف با جذب اسپانسر هزینه‌های خود را فراهم می‌کردند و ما فقط در برگزاری مسابقات جوایزی را برای قهرمانان در نظر می‌گرفتیم.

سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: در هر صورت در هیچ شرایطی برای ما قابل قبول نیست که برای باشگاه پرطرفدار و مردمی مثل پرسپولیس اسپانسر پیدا نمی‌شود. این مشکل باشگاه پرسپولیس با کمی تعامل قابل حل است. به عقیده من اگر سرپرست باشگاه پرسپولیس و هیئت مدیره این باشگاه به مردم اطلاع‌رسانی کنند خیلی بهتر است و حداقل هواداران در جریان مسائل قرار می‌گیرند. وقتی در زمینه‌های مختلف باشگاه اطلاع رسانی نمی‌شود اظهارنظر‌ها و برداشت‌ها مختلف خواهد بود.
Share/Save/Bookmark