توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 62345
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸
با زندگی مردم چه کردیم؟
گزارش وحشتناک مرکز آمار ایران؛ سفره‌های مردم ۵ برابر کوچک‌ تر شد/ اگر حاشیه سازی تمام شد کمی هم به درد مردم برسید
در حالی که تمام رسانه های حامی دولت همه توان خود را برروی دروغ دختر آبی گذاشته اند گزارش های مرکز آمار ایران حکایت از کوچک شدن وحشتناک سفره مردم دارد. دولت دوازدهم حسن روحانی که با کمک شایان جریان سیاسی اصلاح طلب روی کار آمده، عملکرد اقتصادی بسیار نامطلوبی به جا گذاشته است.
گزارش وحشتناک مرکز آمار ایران؛ سفره‌های مردم ۵ برابر کوچک‌ تر شد/ اگر حاشیه سازی تمام شد کمی هم به درد مردم برسید
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، دولت دوازدهم حسن روحانی که با کمک شایان جریان سیاسی اصلاح طلب روی کار آمده، عملکرد اقتصادی بسیار نامطلوبی به جا گذاشته و در حالی بیشترین توان دولت طی سالهای گذشته صرف مذاکرات سیاسی برای حل مشکلات اقتصادی شده بود، که کمتر به مساله اقتصاد مقاومتی که حل مشکلات اقتصادی از درون را تاکید می کند، پرداخته شده است.
یکی از نتایج اسف بار عملکرد اقتصادی دولت افزایش رکوردگونه نرخ تورم طی یکی دو سال اخیر است و در این بین اقلام خوراکی و آشامیدنی بیشترین رشد قیمت را شاهد بوده است.

بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، در حالی نرخ تورم اقلام خوراکی و آشامیدنی در مرداد ماه سال گذشته 12.1 درصد بوده است که نرخ تورم اقلام خوراکی و آشامیدنی در مردادماه امسال با رشد بیش از 5 برابری به 63.3 درصد افزایش یافته که حاکی از کوچک شدن وحشتناک سفره های مردم است.

به نظر می رسد، جریان سیاسی اعتدال گرایان و اصلاح طلبان این روزها بیش از آنکه به فکر مطالبات اصلی مردم و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها باشند، به حاشیه سازی های مختلف در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و بعضا امنیتی دامن می زنند و با کارنامه مردودی و غیرقابل قبول در حوزه اقتصاد، اعتماد مردم به خودشان را بیش از گذشته از دست داده اند.
Share/Save/Bookmark