توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30575
شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۰
درخشان: بازی در آزادی به نفع هر دو تیم است/ اگر مصدومان برسند، در هر دو جام مدهی هستیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: توافق ما با راه‌آهن این بود که هر تیمی میزبان شد، در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد؛ چرا که این به نفع فوتبال و هر دو تیم است.
درخشان: بازی در آزادی به نفع هر دو تیم است/ اگر مصدومان برسند، در هر دو جام مدهی هستیم
به گزارش خبرگزاری خط نیوز ، حمید درخشان سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل راه آهن در جام حذفی اظهار داشت: راه آهن تیم بسیار خوب و جوانی است و بازیکنان خوبی دارد. امیدواریم بازی خوبی از دو تیم صورت گیرد. هنوز تکلیف مکان بازی مشخص نشده که کجا باید بازی کنیم و هنوز به ما خبر ندادند که در ورزشگاه تختی بازی می کنیم یا آزادی. توافق ما با راه‌آهن این بود که هر تیمی میزبان شد در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد، چرا که به نفع فوتبال و هر دو تیم است.

او ادامه داد: خوشبختانه برخی بازیکنان مصدوم ما برای این بازی آماده شدند و اگر دکتر اجازه بدهد می‌توانیم از آنها استفاده کنیم که محمد نوری و هادی نوروزی از جمله این بازیکنان هستند.

سرمربی سرخپوشان با اشاره به اینکه دو تیم در بازی قبلی خود در لیگ در هفته دوازدهم نتیجه متفاوتی گرفته اند و همچنین درخصوص استفاده از بازیکنان جوان گفت: ما بازیکنی نداریم که از بازیکنان جوان استفاده می کنیم و مصدوم داریم. بازیکنان جوان می توانند به ما کمک کنند؛ چون آنها در لیست زیر ۲۳ باشگاه هستند و یک جا از آنها باید استفاده شود و باید در مقطعی به ما کمک کنند و نگاه ما به بازیکنان جوان برای پشتوانه آینده باشگاه است و باید اینها شایستگی خود را نشان دهند تا از آنها استفاده کنیم.

درخشان در خصوص اینکه چرا از پیام صادقیان از دقایق ابتدایی استفاده نمی کنید و کمتر او را به کار می گیرید، گفت: حتما همین طور است. بازیکنان بزرگ باید همیشه آماده باشند و به تیم کمک کنند. فکر می کنم آمادگی پیام صادقیان این قدر کامل نبوده که از اول بازی کند. الحمدالله در هفته های گذشته او خوب تمرین کرده و به بقیه بازیکنان رسیده است و خوشحالم که او آماده تر شده و می تواند بیشتر به تیم کمک کند. بازیکنی که در ترکیب قرار نمی گیرد، به دلیل دوری از شرایط آرمانی است و مسئله دیگری وجود ندارد.

او در خصوص مدعی بودن پرسپولیس در لیگ و جام حذفی عنوان کرد: در لیگ فاصله آنچنانی بین تیم ها وجود ندارد، اما تلاش می کنیم با تمام قوا در لیگ و جام حذفی شرکت کنیم. آنچه بیشتر ما را عذاب می دهد، عدم حضور بازیکنان به خاطر محروم و مصدوم است. اگر مصدومان به بازی ها برسند، می توانیم در هر دو جبهه بجنگیم و برای قهرمانی تلاش می کنیم.

درخشان در پایان گفت: خواسته‌ام از سازمان لیگ این است که به ما اجازه دهد تا برای حضور در آسیا بازیکنان بیشتری را جذب کنیم، چرا که برای مسابقات خارج از ایران نگاه به باشگاه‌هایی چون ما باید ملی باشد. امیدواریم بتوانیم در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان بیشتری جذب کرده و مانند سال‌های گذشته بازیکنان کمکی هم از تیم‌های دیگر بگیریم. فکر کنم سازمان لیگ هم با این خواسته موافقت کند تا ما بتوانیم از این شانس استفاده کنیم.



Share/Save/Bookmark