توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70715
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۱
داوطلب مجلس: "مجلس‌ قوی" ‌‌با مشارکت حداکثری مردم تشکیل می‌شو‌د‌
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در اورامانات گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند سبب تشکیل مجلسی قوی شود
داوطلب مجلس: "مجلس‌ قوی" ‌‌با مشارکت حداکثری مردم تشکیل می‌شو‌د‌
رستگار یوسفی اظهار داشت: توسعه مرزها، کشاورزی گردشگری و اکوتوریسم به ویژه در شهرستان‌های پاوه و جوانرود که از نظر منظر جهانی نیز به ثبت جهانی رسیده بسیار اهمیت دارد و باید زیرساخت‌هایی به ویژه در حوزه راه‌ها که معضل اصلی توسعه اورامانات است، فراهم شود.

وی عنوان کرد: در حوزه کشاورزی مهمترین طرحی که باید با همت مجمع نمایندگان پیگیری شود سامانه سردسیری است که تمام شهرستان‌های پاوه، جوانرود و روانسر را شامل می‌شود.

یوسفی گفت: درصورت به سرانجام رسیدن سامانه سردسیری، در حوزه کشاورزی اورامانات می‌تواند به عنوان منبع تأمین محصولات کشاورزی و قطب‌ مهم امنیت غذایی نقش آفرینی کند.

وی افزود: در حوزه مرزها نیز در شهرستان‌های پاوه، جوانرود و ثلاث‌باباجانی دو مرز فعال است، مرز سوم در حال پیگیری است و چنانچه مرز چهارم در جوانرود نیز به سرانجام برسد می‌توانیم با چهار مرز از نظر اقتصادی بیشترین نقش را داشته باشیم.

یوسفی بیان کرد: امید داریم براساس اسناد بالادستی و به ویژه برنامه پنجم توسعه بتوانیم مشکلات استان را در سطح ملی پیگیری کنیم.

وی گفت: چنانچه بتوانیم قانون جامع و کاملی را به تصویب برسانیم در دورترین نقطه کشور می‌تواند اثرگذار باشد و این در حالی است که در دوره‌های گذشته با انباشت قانون مواجه بوده‌ایم و اگر بتوانیم قوانین را به گونه‌ای به تصویب برسانیم که زندگی مردم را تحت تأثیر قرار دهد می‌توانیم بگوییم مجلس قوی و کارآمدی داریم.

یوسفی با اشاره به اینکه مهم‌ترین موضوعی که باید مورد توجه همه باشد مشارکت مردم در انتخابات است عنوان کرد: مجلسی قوی خواهد بود که با مشارکت حداکثری مردم تشکیل شده باشد که در این صورت در مسائل داخلی و خارجی می‌تواند نقش اساسی ایفا کند.
Share/Save/Bookmark