توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 56009
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۷
جزئیات بسته پیشنهادی مجلس برای مقابله با تحریم‌های آمریکا
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس جزئیاتی از بسته پیشنهادی این کمیسیون برای مقابله با تحریم‌های آمریکا را تشریح کرد.
جزئیات بسته پیشنهادی مجلس برای مقابله با تحریم‌های آمریکا
به گزارش خط نیوز؛ محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه‌های مجلس برای مقابله با تحریم‌های آمریکا،گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس تاکنون جلساتی را با نمایندگانی از بانک مرکزی، بیمه‌ها، کشتیرانی و وزارت اقتصاد برای نحوه مقابله با تحریم‌های آمریکا داشته است.

وی افزود: در این جلسات مباحث مفصلی پیرامون تحریم‌های آمریکا علیه بانک‌ها و بیمه‌های کشور و نیز موارد مختلف آن بحث و تبادل نظر شد که نمی‌توان جزئیات بیشتری از آن را شرح داد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بسته پیشنهادی این کمیسیون برای مقابله با تحریم‌ها خبر داد و اظهار داشت: این بسته پیشنهادی در حال حاضر با کمک کارشناسانی از مرکز پژوهش‌های مجلس و مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی آماده شده است.

پورابراهیمی با اشاره به بخشی از جزئیات بسته پیشنهادی کمیسیون اقتصادی مجلس برای مقابله با تحریم‌های آمریکا، گفت: این بسته شامل چگونگی مقابله با تحریم‌های کشتیرانی، بیمه‌ای و نیز تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: جلسات این کمیسیون برای بررسی تأثیرات تحریم‌های آمریکا علیه ایران با کارشناسان، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی ادامه دارد.
Share/Save/Bookmark